Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «اوماروسا مانیگولت نیومن» دستیار سابق کاخ سفید در مصاحبه‌ای که یکشنبه پخش شد، گفت که «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور سابق آمریکا ممکن است از نظر جسمانی در شرایطی نباشد تا در سال ۲۰۲۴ بار دیگر برای ریاست‌جمهوری نامزد شود.

نیومن در گفت‌وگو با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت که بیشتر از هر چیز نگران است که ترامپ قبل از انتخابات سال ۲۰۲۴ درباره وضع سلامتی خود با مردم صحبت نکرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: نمی‌دانم که آیا او حتی به اندازه کافی سالم خواهد بود تا در سال ۲۰۲۴ نامزد شود یا نه و من فکر می‌کنم قبل از وارد شدن به یک رقابت بسیار استرس‌زا و سخت برای ورود به کاخ سفید، باید صادقانه مردم آمریکا را در جریان وضعیت خود قرار دهد. 

این مقام پیشین کاخ سفید که سال‌هاست ترامپ را می‌شناسد، پس از انتشار کتابش در سال ۲۰۱۸ با عنوان «افسارگسیخته؛ یادداشت‌های یک خودی در کاخ سفید ترامپ» در سال ۲۰۱۸ به عنوان منتقد برجسته رییس‌جمهور سابق آمریکا مطرح شد.

ترامپ از وی به دلیل انتشار جزئیات تجربیاتش در زمان خدمت در کاخ سفید شکایت و استدلال کرد که این اقدام نقض توافق عدم افشای اطلاعات بوده است.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، کاخ سفید در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ در موارد متعددی به دلیل عدم شفافیت در خصوص وضع سلامتی ترامپ مورد انتقاد قرار گرفت. ترامپ در اکتبر گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و بهبود یافت.

ترامپ که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد از حمایت اکثریت رای‌دهندگان جمهوری خواه برخوردار است، به نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اشاره کرده اما برنامه‌های سیاسی آینده خود را اعلام نکرده است.

وی اخیراً در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چه عاملی می‌تواند مانع از حضور وی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا شود، گفت: «خب، حدس می‌زنم یک تماس تلفنی بد از سمت یک پزشک یا چیزی شبیه به این، این طور نیست؟»

وی سپس در ادامه افزود: «چیزهایی پیش می‌آید. از سوی خدا، این چیزها اتفاق می‌افتد اما من حس بسیار خوبی دارم».

ترامپ که هم‌اکنون ۷۵ سال سن دارد، پیش از این نیز پیرترین رییس‌جمهوری بود که در سال ۲۰۱۷ وارد کاخ سفید می‌شد و هم‌اکنون «جو بایدن» با ۷۸ سال سن، پیرترین رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود که اوایل سال جاری میلادی (ژانویه ۲۰۲۱) وارد کاخ سفید شد.

پربیننده ترین باکو: هیچ نیروی ثالثی در مرز با ایران حضور ندارد شرط ایران برای مذاکرات آزاد شدن پول های ایران است تغییر در مرزها را قبول نمی‎ کنیم / به زودی به مذاکره برخواهیم گشت برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته مخالفت آلمان با آزادسازی پول‌ های بلوکه شده ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد

یک روزنامه انگلیسی نوشت دونالد ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین به صورت مسالمت‌آمیز طرح مفصلی دارد، اما تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد اما نمی‌خواهد درباره آن با شبکه‌های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده‌های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بارها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند. او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع آگاه نوشت ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات حداقل بودجه نظامی لازم برای کشورهای عضو ناتو را از ۲ درصد به سه درصد افزایش دهد.

منابع نزدیک به ترامپ باور دارند به نظر می‌رسد ترامپ این ایده را در پی گفت‌وگو با «آندژی دودا»، رئیس‌جمهور لهستان پرورده باشد. دودا نیز پیش‌تر خواستار افزایش چشمگیر در بودجه دفاعی ناتو شده بود و انتظار می‌رود در اجلاس آتی سران ناتو آن را مطرح کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت