Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم وبینار آموزشی نحوه اخذ مجوز فرآورده های طبیعی و سنتی از سازمان غذا و دارو به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قم به صورت برخط برگزار شد.

دکتر هدی ابوالحسنی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، در کارگاه مجازی نحوه اخذ مجوز فراورده‌های طبیعی و سنتی به ارائه مباحثی از جمله معرفی سازمان غذا و دارو، معرفی اداره فرآورده‌های طبیعی و نیز معرفی سامانه اخذ مجوز و فرآیندهای دریافت آن در سامانه غذا و دارو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشیار گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی قم در مباحث خود فهرست ممنوعیات، دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها، چک‌لیست‌های مربوط به اخذ مجوز، ضوابط و قوانین مربوط به اخذ مجوز و مدارکی که موردنیاز مراحل اخذ مجوز است را شرح داد و عنوان کرد: برای اخذ مجوز محصول فرآورده‌های طبیعی و سنتی به سامانه غذا و دارو شرکت‌های باید در ابتدا به سامانه غذا و دارو مراجعه و فرم درخواست را به همراه مدارک موردنیاز ارسال کنند و منتظر ابلاغ و ایرادات وارده باشند.

وی ادامه داد: بعد از اعمال اصلاحات طرح وارد کمیسیون مربوطه می‌شود و در صورتی که رأی موافق کسب کند پس از بررسی و اخذ مدارک تکمیلی از قبیل پرسشنامه‌های IRC مجوز صادر خواهد شد.

ابولحسنی اظهار کرد: فهرست منابع و مراجع فرآورده‌های طبیعی و سنتی مورد تأیید سازمان غذا و دارو در پیوست‌های سامانه این سازمان موجود است و صاحبین کسب وکار می‌توانند جهت اطلاع و بهره‌برداری از آن اطلاعات به این سامانه مراجعه نمایند.

شایان‌ذکر است این وبینار از سلسله برنامه‌های مشترک مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی و مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم است که به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو جهاد دانشگاهی قم فرآورده های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی طبیعی و سنتی غذا و دارو اخذ مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

مهدی سید هاشمی اظهار داشت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آن‌ها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم