Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای از ۱۰ مهر آغاز شد و فردا (سه‌شنبه) ۱۳ مهر با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال چهار وزن دوم (۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲)  از ساعت ۱۹ به وقت تهران در سالن جوردال آمفی شهر اسلو نروژ آغاز شد.

محمد نخودی آزادکار جویباری تیم ملی که ۲ ماه پیش در پیکارهای جوانان جهان در روسیه مدال طلا گرفته بود مقابل جردن ارنست باروز ۳۳ ساله و دارنده طلای المپیک، ۳ طلا و ۳ برنز قهرمانی جهان قرار گرفت که تاکنون مقابل هیچ ایرانی شکست نخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرتبه هم باروز کهنه‌کار توانست با استفاده از تجربه خود و البته یک کشتی بسته و تدافعی و هوشمندانه مقابل آزادکار جوان کشورمان به پیروزی برسد. باروز توانست با پیروزی ۵ بر یک برابر نخودی چهارمین طلای خود در رقابت‌های جهانی را بدست آورد.

نخودی برنز بزرگسالان آسیا، طلای جوانان جهان، نقره امیدهای جهان و برنز نوجوانان جهان را در کارنامه دارد.

باروز پیش از این برابر همه حریفان ایرانی همچون صادق گودرزی، عزت‌الله اکبری، مرتضی رضایی‌قلعه، علیرضا قاسمی و پیمان یاراحمدی را شکست داده بود و با پیروزی مقابل محمد نخودی به شکست‌ناپذیری خود برابر ایرانی‌ها تداوم ببخشد. باروز در چند سال گذشته شکست‌هایی را برابر انور گدیف روسی، فرانک چامیزو ایتالیایی و زائوربیک سیداکوف روسی را تجربه کرده است.

نخودی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ از سد  نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شده بود.

علیرضا سرلک در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم با شکست مقابل توماس گیلمان آمریکایی و امیرمحمد یزدانی نیز برابر ژاگیر شاکیف روسی مغلوب شد و مدال نقره گرفتند. کامران قاسم‌پور تا لحظاتی دیگر در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف ماگومد کوربانوف از روسیه می‌رود.

همچنین در دیدارهای نیمه‌نهایی ۲ وزن ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم نیز ساعاتی پیش برگزار شد که مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم مغلوب کایل اسنایدر مغلوب شد. گلیج فردا (سه‌شنبه) برای کسب مدال برنز باید با برنده مبارزه باتزول اولزیساخان از مغولستان و ماگومد گادجی نوراف از مقدونیه مبارزه کند.

عرفان الهی نیز با توجه به حضور حریفش به دیدار فینال به جدول شانس مجدد وزن ۷۰ کیلوگرم رفت. او نیز فردا در ابتدا باید با برنده آنیل گدارا از سریلانکا و آرمان آندراسیان از ارمنستان مبارزه کند و در صورت برتری برای کسب مدال برنز باید به مصاف اِوگِنی ژِربایف از روسیه برود.

شب گذشته نیز حسن یزدانی و امیرحسین زارع در فینال وزن‌های ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم با پیروزی مقابل دیوید تیلور از آمریکا و گنو پتریاشیولی از گرجستان ۲ مدال طلا بگیرند.

رحمان عموزاد خلیلی و یونس امامی آزادکاران وزن‌های ۶۱ و ۷۴ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی آزاد کشتی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است

آنتونیو رودیگر فاش کرد که شاخ و شانه کشیدن برای بازیکنان حریف را خیلی دوست دارد!

طرفداری | در آستانه تقابل حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنتونیو رودیگر پرسش و پاسخ کوتاهی با رسانه lemediacarre انجام داده که آن‌ها را می‌خوانید:

تقابل احتمالی با کیلیان ام باپه در فینال لیگ قهرمانان:

در صورتی که 

در فینال با ام باپه رو به رو شویم، او را شکست خواهیم داد. اگر او من را دریبل بزند، من هم او را به زمین خواهم کوبید (می‌خندند)

 

بهترین بازیکن جهان؟

​​​​​​​جود بلینگام.

بهترین مدافع جهان؟

​​​​​​​سرخیو راموس. من برای اسطوره‌های این پست احترام زیادی قائلم، از راموس گرفته تا په په و تیاگو سیلوا.

سخت‌ترین حریفان تو؟

​​​​​​​سرخیو آگوئرو و کریستیانو رونالدو.

یک حقیقت راجع به زندگی‌ات بگو:

​​​​​​​تا ۱۵ سالگی شب ادراری داشتم (می‌خندد)

پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید:

 چه کسی گفته که او حتما می‌آید؟ هنوز چیزی رسمی نشده. بهترین بازیکنان تاریخ برای رئال مادرید بازی کرده‌اند و حضور کیلیان نیز اتفاق جالبی خواهد بود.

بهترین فوتبالیست فرانسوی تاریخ؟ 

زین الدین زیدان.

بعد از جدال آلمان و فرانسه، کیلیان ام باپه هنوز در جیب تو است؟

​​​​​​​نه نه، من این گونه صحبت کردن را بی احترامی می‌دانم.

مهارت مورد علاقه‌ات چیست؟

​​​​​​​قلدر بازی در آوردن برای حریفان!

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید  بازیکن مورد علاقه‌ات؟

​​​​​​​​​​​​​​په په.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند