Web Analytics Made Easy - Statcounter

فن خال مثل همیشه اقتدار خود را به خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری امروز دیکته کرد. 

لوئیس فن خال از خبرنگاران خواسته است تا برای او و تیمش حاشیه نسازند. 

به گزارش طرفداری و به نقل Votebal، فن خال در آستانه مسابقات ملی پیش رو، امروز در یک نشست خبری حضور یافت. در ادامه مهم ترین گفته های سرمربی تیم ملی هلند را می خوانید:

خبرنگار: عملکرد باشگاه های هلندی در مسابقات اروپایی خیلی خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..

فقط بالاترین سطح اهمیت دارد (لیگ قهرمانان اروپا) و آیندهوون به آن مسابقات راه نیافت. لیگ کنفرانس اروپا چیزی نیست که خنده بر لبان کسی بیاورد. در آنجا با حریفان سطح بالایی رو به رو نمی شوید. 

دعوت نشدن کوئینسی پرومس به تیم ملی 

وقتی بازیکنی در شرایطی مثل او قرار دارد، تمرکز کردن برایش سخت می شود. در روسیه از همه دور هستید ولی در اینجا این طور نیست. من عملکرد کوئینسی در اسپارتاک مسکو را دنبال کردم. او در سال ۲۰۱۴ فاصله کمی تا راهیابی به لیست ۲۳ نفره تیم داشت. به نظرم نباید چنین بازیکنانی در لیست تیم ملی قرار بدهم. 

وینگر راست اصلی تیم شما استیون برخویس بوده است؛ اما این بازیکن در هفته های اخیر برای آژاکس در پست شماره ۱۰ بازی کرده است...

بله، و قبل از آن اصلا بازی نمی کرد. بنابراین او باید خدا را شاکر باشد که من سه بار از او در تیم ملی هلند استفاده کردم.  

وضعیت ممفیس دیپای در بارسلونا

من هرگز نگفتم ممفیس در بارسلونا راضی نیست. فقط گفتم او به من گفت که از حضور دوباره در اینجا خوشحال است. پس بار دیگر به همه شمایی که اینجا هستید می گویم (انگشتش را به سمت خبرنگاران نشانه می گیرد)، توجه کنید: من هرگز چنین چیزی نگفتم. بنابراین در روزنامه های خود ننویسید که او ناراضی است.  

شرایط فرنکی دی یونگ در بارسلونا

من با فرنکی صحبت نکردم ولی با لوک (دی یونگ) چرا. اما حقیقتا هیچ کدام از این ها به شما مربوط نیست. شاید حتی نباید به شما می گفتم که ممفیس گفته است بابت بازگشت به اینجا خوشحال است. شاید او به خاطر این از دست من دلخور شود.  

دلیل غیبت آرنو دونجوما در لیست تیم

این عقیده شماست. شما سرمربی هستید؟ 

خبرنگار: نه

بسیار خب. او خوب کار کرده است ولی من تصمیم گرفتم او را دعوت نکنم. من نیازی به تصمیمات شما ندارم.  

خبرنگار: گفتی که شب آرامی را برای اعضای تیم رقم خواهید زد! قرار است چه اتفاقی بیافتد؟

شب آرامی خواهیم داشت.  

خبرنگار: می توانی بگویی به چه شکل خواهد بود؟

نه. این دیگر به خودمان مربوط است.  

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فن خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد