Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@22:16:25 GMT

زمان عرضه مک‌بوک پرو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۶۴۷۱

زمان عرضه مک‌بوک پرو مشخص شد

ایتنا - اپل قبلاً مک بوک پروهای ۱۳ و ۱۶ اینچی عرضه کرده و احتمال می‌رود امسال مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی با قاب بازطراحی شده و پورت های اچ دی ام آی و کارت اس دی را روانه بازار کند.
بعد از به‌روزرسانی آیفون، آیپد و ساعت اپل، گفته می‌شود این شرکت به دنبال عرضه مدل جدیدی از لپ‌تاپ مک بوک پرو در پاییز سال جاری میلادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، مدتی است در مورد عرضه مک بوک پروی تازه شایعات فراوانی شنیده می‌شود و از جمله ادعا شده که طراحی این لپ‌تاپ بسیار ارتقا یافته است.

گفته می‌شود لپ تاپ تازه مک بوک پرو مجهز به تراشه‌ام ۱ ایکس بوده و احتمالاً تا یک ماه دیگر در بازار خواهد بود. اپل معمولاً رویدادهای خبری خود برای معرفی مدل‌های تازه رایانه‌های مک را در ماه‌های اکتبر و نوامبر برگزار می‌کند و آخرین بار در نوامبر سال گذشته اولین رایانه مک مبتنی بر تراشه‌ام ۱ عرضه شد.

برخی منابع می‌گویند مک بوک پروی جدید در دو مدل مبتنی بر تراشه M۱X عرضه می‌شود. در هر دو مدل از پردازنده ده هسته‌ای استفاده شده که هشت هسته برای ارتقای عملکرد و دو هسته برای ارتقای کارایی در نظر گرفته شده‌اند. تفاوت این دو مدل در قدرت پردازش گرافیکی آنهاست که یکی دارای پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای و دیگری دارای پردازنده گرافیکی ۳۲ هسته‌ای خواهد بود.

اپل قبلاً مک بوک پروهای ۱۳ و ۱۶ اینچی عرضه کرده و احتمال می‌رود امسال مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی با قاب بازطراحی شده و پورت های اچ دی ام آی و کارت اس دی را روانه بازار کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مک بوک لپ تاپ اپل مک بوک پروهای ۱۶ اینچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواوی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را با نام Vision Smart Screen ۴ SE در سه اندازه‌ی ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی معرفی کرده است که ویژگی‌های جذابی را با قیمت منطقی ارائه می‌دهند.

تمام مدل‌های Vision Smart Screen ۴ SE دارای وضوح ۴K HDR، حاشیه‌ی بسیار باریک ۱٫۵ میلی‌متر و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصد هستند. این تلویزیون‌ها با فناوری کیفیت تصویر Honghu عرضه می‌شوند که نمایش ۱۰ میلیارد رنگ را با پوشش ۱۰۰ درصدی گستره‌ی فضای رنگی BT.۷۰۹ ارائه می‌کند.
تلویزیون‌های جدید هواوی به تراشه‌ای اختصاصی مجهز شده‌اند که قدرت نمایش تصاویر با وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد. این تلویزیون‌ها از درگاه HDMI ۲.۱ استفاده می‌کنند که برای تجربه‌ی گیمینگ ضروری است.

Vision Smart Screen ۴ SE دارای یک دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی با وضوح ۱۰۸۰p است که امکانات جدیدی را در تماس تصویری و اجرای بازی‌های واقعیت افزوده فراهم می‌کند و می‌تواند تا هشت نفر را به‌طور همزمان شناسایی و حرکات آن‌ها را دنبال کند.

مدل ۷۵ اینچی تلویزیون Vision Smart Screen ۴ SE چهار اسپیکر دارد که دو مورد از آن‌ها طیف کامل فرکانسی و دو مورد دیگر فرکانس‌های پایین‌تر را شامل می‌شوند تا صدای محیطی قوی و جذابی ارائه دهند. مدل‌های کوچک‌تر هرکدام دارای دو اسپیکر طیف کامل هستند.

تلویزیون مورد بحث دارای فناوری محافظت از چشم است که توسط TÜV Rheinland برای نور آبی کم تأیید می‌شود و از خستگی چشم در تماشای طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.

قیمت تلویزیون سری Vision Smart Screen ۴ SE هواوی برای مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌ترتیب ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار)، ۲٬۹۹۹ یوان (۴۲۲ دلار) و ۳٬۹۹۹ یوان (۵۶۳ دلار) تعیین شده‌ است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901049

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد