Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پاری سن ژرمن نیز به مانند  سایر از مردم جهان، نمی تواند از واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک استفاده کند. 

نيمار نسبت به مهم ترین معضل ساعات اخیر مردم جهان واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، از ساعاتی قبل شاهد به وجود آمدن اختلال در اپلیکیشن های محبوبی همچون واتساپ، فیس بوک و اینستاگرام بوده ایم‌؛ مردم در سراسر جهان نمی توانند از امکانات این چند اپلیکیشن استفاده کنند و نيمار هم یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پاری سن ژرمن در توییتر نسبت به این اختلالات و البته سقوط سهام مارک زاکربرگ (مالک فیس بوک که واتساپ و اینستاگرام هم به عنوان زیرمجموعه آن فعالیت می کنند) واکنش نشان داد:

خب، فقط آخر هفته من و زاکربرگ خراب شده یا بقیه هم همینطور هستند؟ 

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هم استانی‌های محترم، مشکلات شهر و روستای خود را با متن، فیلم، تصویر و صدا برای سامانه های پیامکی خبرگزاری صدا و سیما ارسال کنید تا علاوه بر بارگذاری در فضای مجازی و دریافت پاسخ مسئولان، با تهیه گزارش در بخش خبر ۱۶ رادیو و ۲۰:۰۰ تلویزیون، پخش شود.
شما می‌توانید به عنوان شهروند خبرنگار همکاری کنید ارسال پیام به مدیر سامانه های پیامکی:  ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳
کانال ما در تلگرام https://t.me/yasouj_irib_news کانال ما در بله https://ble.ir/iribnews_dena کانال ما در سروش http://sapp.ir/iribnews_dena کانال ما در ایتا http://eitaa.com/denanews_irib کانال ما در روبیکا https://rubika.ir/iribnews_dena کانال ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/C۰zmalPkHHC۳mSXF۴c۹vwe کانال دوم ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/HUUFKsoOjqU۴QCWhSsczTh کانال سوم ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/ICMs۳cJFR۲tCsoki۸jhz۸d کانال چهارم ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/L۲tDUeBKdjgFuGsng۰lvWW پایگاه اینترنتی ما http://yasouj.iribnews.ir صفحه ما در اینستاگرام http://www.instagram.com/yasouj.iribnews.ir
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم