Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اویل پرایس، شرکت‌های نفتی آمریکا برای بهبود ترازنامه خود به سمت استفاده از فناوری بلاک‌چین و همکاری با استارتاپ‌های دیجیتال روی آورده‌اند؛ در واقع آنها می‌خواهند، از این طریق بهره‌وری فعالیت‌های خود را بالا ببرند و از سوی دیگر شفافیت را افزایش داده و بهره‌وری عملیاتی را هم در کنار امنیت بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع ورود این فناوری جدید در حال تبدیل شدن به یک امر متداول در میان شرکت‌های نفتی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نخستین‌بار در سال 2019 بود که شرکت‌های آمریکا به فناوری بلاک‌چین ورود کردند و از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شورون، کونوکوفیلیپس و اکواینور، ربکا هافمن، دبیر نخستین کنسرسیوم بلاک‌چین در آمریکا می‌گوید فناوری بلاک‌چین در حال عمل کردن شبیه یک کاتالیست برای تغییر نحوه فعالیت‌های اقتصادی ما است.

در واقع شرکت‌های نفتی تلاش می‌کنند تا در پس رفتن به سمت فناوری بلاک‌چین که اصلی‌ترین بستر مرتبط با موضوع ارزهای دیجیتال است تا آنجا که می‌توانند فعالیت‌های خود را مدرنیزه کنند.

پربیننده ترین پژو پرشیا ۳۸۲ میلیون تومان شد + جدول باکو رانندگان ایرانی را آزاد نکرد / وضعیت تردد از مرز ایران و ارمنستان چه شد؟ قیمت محصولات کرمان ‌موتور امروز ۱۴۰۰/۷/۱۱ فروش پرحاشیه هایما؛ همه ناراضی، ایران خودرو راضی! اختلال جهانی در واتس اپ ، اینستاگرام و فیس بوک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال فناوری بلاک چین شرکت های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه