Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی کسب سه مدال نقره در رقابت های کشتی قهرمانی جهان در نروژ را تبریک گفت و نقش آفرینی دارندگان مدال نقره در موفقیت تیمی کشتی آزاد را ستایش کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، پیام تبریک حمید سجادی به کشتی گیران ملی پوشی که مدال نقره به ارمغان آوردند، به شرح زیر است :

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مبارزه های جانانه، کشتی های باکیفیت و پیروزی های بزرگ علیرضا سرلک، امیر محمد یزدانی و محمد نخودی عزیز که در نهایت با کسب سه مدال نقره ی ارزشمند موجب رضایتمندی جامعه ورزش را فراهم کرد، برای مردم بسیار قابل احترام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدون شک نقش آفرینی تک تک کشتی گیران با هدایت کادر فنی و مدیریت فدراسیون در ارتقا جایگاه تیمی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ موثر و مهم است که شایسته تقدیر است .

جدیت کشتی گیران جوان ایران ، این دوره از رقابت ها را به نیکویی در تاریخ کشتی کشورمان به ثبت رساند تا به یاری خدا روزهای باشکوه دیگری را نسل جدید کشتی برای ورزش ایران عزیز در آینده به ارمغان آورد.

تبریک به مدال آوران نقره ای و تشکر دوباره از زحمات اثربخش آنها در موفقیت تیمی ، برای دو کشتی گیر باقی مانده در رقابت های آزاد که دارای شانس مدال هستند آرزوی موفقیت می کنم و به درخشش فرنکی کاران هم با توکل برخدا امیدوار هستم.

سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور حمید سجادی وزیر ورزش پیام تبریک کشتی آزاد مدال نقره اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز