Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قایدی می‌توانست خیلی به تیم کمک کند و امیدوارم جای خالی او در ترکیب پر شود.

میلاد میداوودی در دوران بازیگری خود در استقلال هم‌تیمی فرهاد مجیدی بود و کنار هم زوجی رویایی برای آبی‌پوشان تشکیل داده بودند. او امیدوار است مجیدی بتواند با توجه به تغییرات مدیریتی در استقلال موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میداوودی درخصوص وضعیت خود در استقلال خوزستان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به عنوان دستیار سهراب بختیاری‌زاده در کادر فنی حضور پیدا کرده‌ام. هم‌اکنون برای اردو در تهران حضور داریم. شرایط تیم خوب است و در ادامه با اضافه شدن چند بازیکن اوضاع بهتر می‌شود. قطعا به فکر صعود هستیم و  هم کادر فنی و هم بازیکنان چنین تفکری دارند.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان تهرانی درباره وضعیت این تیم عنوان کرد: من در پاس با آجرلو همکاری داشتم و ایشان یکی از مدیرهای بسیار خوب است. امیدوارم در استقلال موفق شود و روزهای خوب را به این تیم برگرداند. همچنین مجیدی به دنبال بهبود بخشیدن اوضاع استقلال است و دنبال جذب بازیکنان بهتری است. امیدوارم فرهاد امسال سال خوبی در استقلال داشته باشد.

میداوودی درباره مهدی قایدی و جدایی‌اش از استقلال گفت: قایدی می‌توانست خیلی به تیم استقلال کمک کند و در بازی‌های بزرگ عصای دست استقلال باشد اما بازیکنان می‌آیند و می‌روند، همان‌طور که ما آمدیم و رفتیم. فکر می‌‌کنم بازیکنانی هستند که می‌توانند جای خالی قایدی را پر کنند اما باید این مساله را در نظر داشته باشیم که قایدی در این یکی دو ساله در بازی‌های سخت حسابی به تیم کمک کرد و امیدوارم یک بازیکن جای او را پر کند.

میداوودی درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیست‌ویکم گفت: از حالا نمی‌توان گفت این تیم شانس قهرمانی دارد یا خیر اما امیدوارم با توجه به تغییرات به وجود آمده استقلال بتواند قهرمانی کسب کند.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال میلاد میداوودی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

مهدی قایدی این فصل در ۲۱ بازی ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده تا جزو ۵ بازیکن برتر فصل امارات شناخته شود. درخشش مهدی قائدی در امارات در حالی رخ داده است، که در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست.

 این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما همسر این بازیکن این اموال را گرفته و مهریه هم می‌خواهد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: مهر

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد