Web Analytics Made Easy - Statcounter

فشار شدید پس از خراب کردن پنالتی مقابل سوئیس، کیلیان ام باپه را به فکر بازنشستگی از تیم ملی فرانسه انداخته بود

از فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018 به عنوان مدعی شماره یک یورو 2020 نام می بردند اما خروس ها خیلی زود و در مرحله یک هشتم نهایی از تورنمنت کنار رفتند.

طرفداری | در یک هشتم نهایی یورو 2020، سوئیس و فرانسه به تساوی 3-3 رسیدند تا کار به ضربات پنالتی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در ضربات پنالتی 5-4 به نفع سوئیس بود و کیلیان ام باپه پنالتی آخر فرانسه را خراب کرد تا تیم دیدیه دشان خیلی زود از دور مسابقات حذف شود. کیلیان ام باپه در گفتگو با اکیپ، در خصوص عواقب این ماجرا صحبت کرد.

بخش اول مصاحبه ام باپه با اکیپ: فقط به خاطر رئال مادرید می خواستم از پاری سن ژرمن بروم؛ تمدید با پی اس جی محتمل نیست

کیلیان ام باپه مهاجم 22 ساله تیم ملی فرانسه درباره تصمیمش برای کناره گیری از حضور در ترکیب فرانسه به دنبال از دست دادن آن ضربه پنالتی گفت:

به خداحافظی موقت از تیم ملی فرانسه فکر می کردم. به این فکر می کردم مهم ترین چیز، تیم ملی فرانسه است و اگر تیم ملی فرانسه بدون من خوشحال تر است، پس به بدون من ادامه دهد. به دنبال عملکردم در یورو، پیامی دریافت کردم که گفته بودند غرور و اعتماد به نفس من باعث شکست فرانسه شد و بدون من، تیم می توانست قهرمان شود. پس از خراب کردن آن پنالتی، مرا میمون خطاب کردند. خراب کردن آن پنالتی تقصیر من بود اما انتظار داشتم در مسئله نژادپرستی، از من حمایت شود. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه کیلیان ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو