Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-29@07:49:23 GMT

بازی مرکب کُره، تبی که جهان را در بر گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۷۲۲۲

بازی مرکب کُره، تبی که جهان را در بر گرفت!

سینمای کره در سال ۲۰۲۰ میلادی با فیلم انگل ساخته بونگ جون هونگ تاریخ ساز شد و برای اولین بار یک فیلم غیرانگلیسی را به جایزه اسکار بهترین فیلم رساند. همچنین از سال ۱۹۵۵ این اولین بار بود که یک فیلم همزمان هم نخل طلای جشنواره کن را می‌گرفت، هم جایزه اسکار بهترین فیلم را. موفقیت انگل توجه جهان را به پتانسیل سینمای کره جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها کمتر فیلمبازی هست که فیلم‌های کره‌ای، چون اولدبوی، میزبان، خاطرات قتل و قطار بوسان را ندیده باشد.

در سال‌های اخیر علاوه بر فیلم‌های موفق با فضای جدید، داستان‌های قوی و جذاب و بازیگران توانا، تیم‌های کره‌ای در همکاری با نتفلیکس چند سریال دیدنی هم ساخته‌اند که با استقبال بینندگان در خارج از مرز‌های این کشور روبه‌رو شده است. از جمله این سریال‌ها می‌توان به سریال ترسناک پادشاهی (Kingdom) و سریال جاسوسی و جنایی بی‌خانمان (Vagabond) اشاره کرد. سریال بازی مرکب که به تازگی از نتفلیکس پخش شد، یکی دیگر از این سریال‌هاست که تب آن این روز‌ها حسابی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی داغ است. این سریال به کارگردانی هوانگ دونگ هیوک و بازی لی جانگ جائه، وی‌ها جون و جونگ هو یون داستان یک گروه ۴۵۶ نفره را روایت می‌کند که در ازای شرکت در یک سری بازی کودکانه و البته مرگبار شانس بردن ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به آن‌ها داده می‌شود.

این سریال ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس در جهان پخش شد و علاوه بر دریافت نقد‌های مثبت، در عرض یک هفته در چند بازار جهانی به پربیننده‌ترین سریال این سرویس پخش اینترنتی تبدیل شد؛ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ولچر، سریال بازی مرکب نه تنها در کره جنوبی و آمریکا بلکه دستکم در ۹۰ کشور جهان در صدر پربیننده‌ترین سریال‌های سرویس استریم نتفلیکس قرار گرفته است و انتظار می‌رود با پیشی گرفتن از سریالهایی، چون بریجرتون، لوپین و ویچر به بزرگترین سریال تاریخ این سرویس تبدیل شود. اگرچه چندان غیرمعمول نیست که سریال‌های انگلیسی زبان در کشور‌های دیگر پربیننده شوند، اما این اولین بار است که چنین اتفاقی برای یک سریال کره‌ای می‌افتد. استقبال از سریال بازی مرکب حتی خود نتفلیکس را هم غافلگیر کرده است.

به گزارش شرکت پَرِت آنالتیکس (Parrot Analytics) که با بررسی شاخص‌های مختلف از جست‌وجو در گوگل و اشتیاق کاربران اینترنتی گرفته تا تعداد دانلود‌های غیرقانونی محبوبیت یک محتوا را تعیین می‌کند، بازی مرکب یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های جهان است و میزان علاقه مخاطبان به آن ۷۹ برابر یک سریال معمولی است.

با توجه به پایان‌بندی فصل اول، ساخت فصل دوم این سریال محبوب حتمی است. اما هوانگ دونگ هیوک که نویسندگی و هم کارگردانی هر ۹ قسمت فصل اول را برعهده داشت، اعلام کرده برای ساخت فصل دوم در حوزه کارگردانی و نویسندگی به کمک نیاز دارد. البته با توجه به سودی که این سریال برای نتفلیکس به همراه داشته، این غول صنعت سرگرمی از هیچ کمکی به آقای کارگردان دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: بازی مرکب سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم های رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته ۳۳ لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است، بازی رئال مادرید و سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می شود.

لیست رئال مادرید برای این بازی اعلام شده است که به این صورت است:

مدافع‌ها: کارواخال، میلیتائو، ناچو، وازکز، فران گارسیا، رودیگر

هافبک‌ها: کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، آردا گولر

مهاجم‌ها: وینیسیوس، رودریگو، خوسلو، براهیم دیاز

گفتنی است که آلابا، کورتوا، بلینگام و مندی غایب‌های رئال مادرید در این بازی هستند.


بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد ساعت چنده ؟ tags # رئال مادرید سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳