Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:56:03 GMT

شناگر ایرانی بورسیه فینا می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۷۳۷۳

شناگر ایرانی بورسیه فینا می شود

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: قرار است یکی از شناگران ایران برای مدت ۶ یا ۷ ماه در یکی از کشورها بورسیه فینا شود. حمید اسکندریون در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط ورزشکاران رشته واترپلو اظهار کرد: تیم ملی واترپلو چندی پیش در اردوی تدارکاتی ترکیه بود و اکنون هم ملی‌پوشان به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ مهر نیز قرار است ما لیگ واترپلو  را در رده سنی زیر ۱۷ سال آغاز کنیم. در این لیگ ۱۹ تیم حضور خواهند داشت که این مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد. 

وی در مورد شرایط رشته شنا نیز افزود: اگر فراهم شود آخر مهر ۶ شناگر به مسابقات جام جهانی دوحه اعزام خواهند شد تا بتوانند ورودی مسابقات جهانی ابوظبی را بگیرند. البته مهرشاد افقری و متین بالسینی حد نصاب مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند و مسابقات دوحه به نوعی مسابقه تدارکاتی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. این مسابقات مسافت کوتاه است و در استخر ۲۵ متر انجام می‌شود.

اسکندریون افزود: سینا غلامپور و مهدی انصاری دیگر ملی‌پوشان ایران در مسابقات جام جهانی دوحه هستند که توانسته‌اند حدنصابی که کادر فنی در نظر گرفته بود را کسب کنند. دو شناگر جوان هومر عباسی و ابوالفضل سام هم توانستند رکورد بزرگسالان را بزنند و اگر با اعزام آنها موافقت شود این دو نفر هم به مسابقات دوحه اعزام خواهند شد.

دبیر فدراسیون شنا در ادامه در خصوص شرایط ورزشکاران در رشته شیرجه نیز گفت: آنها تمرینات خود را ادامه می‌دهند. قرار است با بازگشایی استخرها مسابقات را راه اندازی کنیم و ان‌شاالله در آبان چندین مسابقه در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو برگزار کنیم.

اسکندریون گفت: احتمال دارد علی جعفری یکی از شناگران خوب ما بورسیه فینا شود و در خارج به مدت ۶ یا ۷ ماه اردو بزند. کارهای او را انجام دادیم و اگر فینا موافقت کند به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی واترپلو مردان دبیر فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از سیزده نقاط در مناطق مختلف استان به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف آیینی، پژوهشی، تقسیر، نهج البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احکام گفتمان مهدوی، قرائت و ترتیل، اذان، حفظ انشاء نماز، مداحی و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

میکائل باقری افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات ۶ سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات قران، نماز و عترت هر ساله در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دانش آموزان حائز شرایط می‌توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند