Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: شب و روز باید نام پیامیر(ص)  بر زبان ما جاری باشد تا یاد آن حضرت در قلب ما زنده بماند.

حجت الاسلام سید محسن آزادی افزود: مرام پیامبر(ص) باید سرمشق ما در زندگی باشد زندگی به سبک پیامبر زندگی به سبک اسلامی است.

وی گفت: افتخار داریم که امت محمدی هستیم و سبک زندگی پیامبر یعنی دستور به محبت و ولایت پذیری و باید در جامعه اسلامی نام پیامبر و اولیا روی فرزندان خود بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین آیین حجت الاسلام سید محمد کراماتی به قرائت زیارت نامه رسول اکرم (ص) ودر عزای رحلت پیامبراسلام (ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) به روضه خوانی پرداخت.

شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها پیامبر اکرم زیارت بندردیر سبک زندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیامبر اکرم زیارت بندردیر پیامبر اکرم زیارت بندردیر سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی