Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:24:10 GMT

طوفان حاره‌ای تلفات انسانی در هرمزگان نداشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۷۷۱۳

طوفان حاره‌ای تلفات انسانی در هرمزگان نداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مهرداد حسن زاده روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: درجریان این حادثه همکاری مردم بویژه با مسوولان و تعامل رسانه‌ها در این توفان بسیار خوب بوده و در کاهش آثار طوفان حاره‌ای شاهین نقش موثری داشت.

وی با اشاره به اینکه اکنون وضعیت در هرمزگان عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد بیان کرد: هرچند سامانه حاره‌ای از این استان خارج می‌شود اما هشدار جوی نارنجی همچنان پابرجاست و این شرایط حتی تا امروز سه‌شنبه ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد در جریان این حادثه برق ۱۳ روستا که بر اثر شکستن تیرهای برق در بخش لیردف شهرستان جاسک قطع شده بود و سه کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف برق در بخش لیردف شهرستان جاسک با حدود ۱۰ هزار مشترک بر اثر طوفان حاره‌ای شاهین آسیب دیده بود که عوامل فنی شرکت برق شهرستان مشکل را برطرف کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور هرمزگان طوفان شاهین طوفان حاره ای اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور حاره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • طوفان حاره‌ای چیست؟
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان