Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به مناسبت ایام سوگواری رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، مراسم عزاداری و تعزیه خوانی در محدوده نواحی چهارگانه برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مجتبی توسلی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه مراسم تعزیه و شبیه خوانی نمونه ای از جلوه های سوگواری مردم در دهه آخر ماه صفر است، گفت : تعزیه وفات پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) با هدف روایت و به تصویر کشیدن زندگی حضرت محمد (ص) به عنوان بهترین الگوی زندگی و دو بزرگمرد تاریخ اسلام در بوستان های شاخص از قبیل بوستان پیروزی، خیام به اجرا در می آید
او همچنین به اجرای برنامه کوچه حسینی در نواحی چهار گانه اشاره کرد و افزود: در این طرح خودرو های عزاداری مجهز به سیستم صوتی ضمن توقف در مقابل منزل شهدای شاخص به اجرای برنامه و سوگواری از طریق مداحی، پخش نواهای سوزناک، ذکر مصیبت همراه با سینه زنی عزاداران می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او دسته روی هیئات مذهبی، نوحه خوانی و سینه زنی قشرهای مختلف مردم از دیگر برنامه های روز 28 صفر است
توسلی با اشاره به اقدامات منطقه در پاسداشت این سه مناسبت مهم در فضای مجازی خاطر نشان کرد: اداره فرهنگی منطقه با همکاری نواحی و محلات اقدام به تولید محتوا و بارگذاری مطالب مرتبط با این مناسبت در فضای مجازی نمود که از جمله می توان به تولید پادکست، موشن گرافی، مسابقه مجازی در خصوص زندگی و شخصیت حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهادت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان