Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه این هفته در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف امارات می‌رود.

روزنامه البیان با اشاره به حضور تیم ملی ایران در امارات و تمرین در ورزشگاه شباب الاهلی نوشت:

«فن مارویک سرمربی هلندی آخرین تلاش‌های خود برای انتخاب ترکیب تیمی که با ایران دیدار می‌کند را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم ملی شاهد حضور همه بازیکنان بود که همگی از نظر فنی، جسمی و روحی آماده حضور در دو دیدار برابر ایران و عراق هستند.

یوسف حسین نایب رئیس دوم فدراسیون با وجود انجام عمل جراحی کوچک تمایل دارد برای بالا بردن روحیه بازیکنان در تمرین این تیم حضور یابد. در ساعات گذشته جلساتی بین کادر فنی و اداری و بازیکنان برای بررسی وضعیت تیم و القای اعتماد به نفس بین بازیکنان انجام شده است.»

این روزنامه تاکید کرده است که خط دفاعی امارات مقابل ایران تغییری نخواهد داشت ولی انتظار می‌رود در خط هافبک به منظر افزایش اثربخشی در بخش تهاجمی و سرعت بازی، تغییراتی ایجاد شود.

به نوشته البیان، فن مارویک سرمربی امارات در بخش تهاجمی روی علی مبخوت، لیما و کایو که برگ برنده این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی هستند حساب می‌کند. مارویک به بازیکنان امارات هشدار داده است که از دقیقه اول تا سوت پایان مسابقه جدی بازی کنند و با افزایش تمرکز از فرصتهایشان به خوبی استفاده کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال امارات تیم ملی فوتبال ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثلث برمودای ایران کجاست؟

وجود باتلاق‌ها و نمکزار‌های گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صدا‌های از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیرو‌های اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب‌ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳،۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویر‌ها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر