Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@08:52:17 GMT

شکست دادن ایران تنها راه صعود امارات است

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۷۹۹۱

شکست دادن ایران تنها راه صعود امارات است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال امارات بازی برابر ایران را سخت توصیف کرد و براین باور است که  شاگردان مارویک برای صعود به جام جهانی تنها باید به پیروزی مقابل ایران فکر کنند.

به گزارش مشرق و به نقل از البیان، تیم ملی فوتبال امارات در یکی از بازی های حساس انتخابی جام جهانی باید به مصاف ایران برود.

منذر علی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال امارات قبل از این بازی گفت: دیدار برابر ایران یک دو راهی است تا جایی که برای پیروزی هم باید تمرکز بسیار بالا داشت و هم تلاش زیادی از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برابر صدرنشین گروه است. ایران بازیکنان خوبی دارد که سرعت لازم را دارند. اگر می‌خواهیم که شانس صعود به جام جهانی داشته باشیم باید پیروز این دیدار شویم.

او ادامه داد: درست است که کار سختی پیش رو داریم اما باید امیدوار باشیم و نهایت حمایت خود را از تیم داشته باشیم. به نظر بازیکنان بعد از 6 هفته از آغاز لیگ از نظر بدنی در وضعیت بهتری قرار گرفته اند.

بازیکن سابق الوصل در پایان گفت: بازیکنان باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند و از کوچک ترین فرصت های که به دست می آورند بهره بگیرند. روشن است که تاریخ دیدارهای رودرو به سود ایران است اما نباید به گذشته فکر کرد. برای پیروزی تنها باید تلاش کرد و با نهایت تمرکز به میدان رفت. ما باید صرف نظر از اینکه حریف چقدر قدرتمند است تنها به پیروزی فکر کرد.

امارات از دو بازی قبلی خود تنها دو امتیاز کسب کرده است این درحالی است که ایران با 6 امتیاز در صدر قرار دارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تیم ملی فوتبال امارات تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی