Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه جدید داماش گیلان در خصوص خرید امتیاز این  تیم دسته سومی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امتیاز باشگاه کانیاو اشنویه که در لیگ دسته سوم حضور دارد به مالکیت داریوش نصیری و با نام داماش خریداری و به ثبت رسید.

اسماعیل شاد افزود: البته این تیم با نام داماش گیلان در میادین حضور خواهد یافت چون همه این تیم را با نام داماش گیلان می شناسند اما این تیم با باشگاه داماش قبلی به طور کل تفاوت دارد و قرار است در نهایت نیز این باشگاه با نام داماش گیلان زمین به ثبت نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به انتقال امتیاز باشگاه سابق داماش از گیلان، دیگر این تیم وجود خارجی ندارد و به همین دلیل هواداران پرشمار داماش بسیار ناراحت بودند اما هم اینک این انتقال صورت گرفته و تیم داماش با خرید امتیاز باشگاه دسته سومی در رقابت ها حضور می یابد.

مدیرعامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: ما ۲ هدف کوتاه مدت و بلند مدت داریم که هدف کوتاه مدت ما صعود به لیگ دسته دوم است و برنامه ما به اینگونه است که در همین اولین حضور خود در رقابت های لیگ دسته سوم ، به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

وی اضافه کرد: هدف بلند مدت ما نیز صعود به رقابت های لیگ برتر است چون با توجه به سابقه تیم فوتبال داماش گیلان در فوتبال همه انتظار دارند که این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور یابد که البته زیرساخت ها نیز باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر خرید و امتیاز یک تیم کار بسیار سختی است اما خوشبختانه این امر اتفاق افتاده و تاکنون نیز مالک باشگاه داماش حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده و امیدواریم در اولین سال حضور خود در رقابت های لیگ دسته سوم، به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

شاد تصریح کرد:  صعود از لیگ دسته سوم به دسته دوم و سپس صعود به لیگ دسته اول، کار مشکلی است و نیاز به یک ساختار سازی و برنامه ریزی مدون دارد البته این امر یک کار گروهی را می طلبد چون هر باشگاه از ۲ بخش تشکیل شده که بخش اول شامل بازیکنان و کادرفنی  و بخش دوم، تیم بیرون میدان است که شامل مسئولان و مدیران باشگاه است که باید همه تلاش کنیم تا موفقیت حاصل شود.

کاپیتان داماش سرمربی این تیم شد

شاد در ادامه به تعیین سرمربی جدید تیم فوتبال داماش اشاره و بیان کرد: هدف ما استفاده از مربی بومی برای این تیم بود که به همین منظور با چند گزینه صحبت کردیم که در نهایت، محمد مختاری کاپیتان باسابقه این تیم به عنوان سرمربی جدید داماش انتخاب شده تا این تیم را در رقابت های لیگ دسته سوم هدایت کند.

وی افزود: البته با سیامک فراهانی سرمربی سابق داماش نیز مذاکره کردیم و هیچ مشکلی با این مربی بومی نداشتیم اما رقمی که وی برای تشکیل و حضور تیم در رقابت های لیگ دسته سوم درخواست کرده بود، در توان ما نبود و نتوانستیم با این مربی به توافق برسیم.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۴۰ روز فرصت باقی مانده تا رقابت های لیگ دسته سوم آغاز شود که در این مدت نیز، محمد مختاری سرمربی جدید این تیم کادرفنی خود را اعلام خواهد کرد و همچنین در حد توان بازیکنان مورد نظر کادرفنی را جذب می کنیم تا تمرینات این تیم به زودی آغاز شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: البته پیش از آغاز تمرینات ، حدود سه روز برای تست از بازیکنان جدید درنظر گرفته شده تا پس از اتمام تست گیری، تمرینات تیم نیز زیرنظر کادرفنی آغاز  شود تا با قدرت در لیگ حضور یابیم.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان رقابت های لیگ دسته سوم داماش گیلان باشگاه داماش نام داماش لیگ دسته دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیات رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرایت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087947 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال