Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:12:34 GMT

‌موکب‌داران اربعین حسینی در شهرکرد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۸۱۲۳

‌موکب‌داران اربعین حسینی در شهرکرد تجلیل شدند

گروه استان‌ها ـ با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، موکب‌داران اربعین حسینی در شهرکرد تجلیل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جلسه تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی در شهرکرد، اظهار داشت: امروز مسئله اربعین یک پدیده اعجاز‌آور است که هیچ نام دیگری جز اعجاز بر روی این پدیده نمی‌توان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعجاز اربعین، گفت: ائمه(ع) در روایات به اربعین جریان بخشیدند اما آنچه که امروز شاهد هستیم معجزه است، اینکه مشتاقین اباعبدالله از سراسر دنیا به کربلا سرازیر می‌شوند و سعی می‌کنند خود را در این جریان نورانی ورود دهند، این یک امر عادی نیست حتما یک نگاه ویژه به دل‌ها است و به وضوح یک اراده قوی پشت این حرکت را شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همه به سمت ساخت تمدن اسلامی در جهان حرکت می‌کنیم که البته این حرکت را مدیون انقلاب هستیم، خداوند این توفیق را به جمهوری اسلامی ایران داد این حرکت را راه بیندازد و در پی آن اربعین و سپس اتفاقات دیگر از جمله نابودی رژیم صهیونیستی و استکبار نابودی طاغوت و ظلمه و در نهایت رسیدن به نقطه نورانی و اصیل را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر گسترش اربعین در سراسر جهان، بیان داشت: اربعین تنها محدود به کربلا نمی‌شود بلکه در سراسر دنیا هر کجا شیعیان هستند اربعین نیز آنجا حضور دارد این ویژگی یکی دیگر از اعجازهای اربعین است، با پیاده‌روی اربعین، برپایی موکب‌ها و ... اربعین برقرار است.

وی با اشاره به به‌روز شدن مراسم اربعین و خلاقیت‌ها، گفت: موکب‌داران زمینه ساز اربعین برای مردم شدند که این قدردانی و شکرگذاری دارد، باید مراقب بود بدون غرور و به رخ کشیدن، کار صورت گیرد و باید بخاطر این توفیق شکرگذار خدای متعال بود.

50 پزشک جهادی در کربلا به زائران اربعین خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه کردند + فیلممراسم پیاده‌روی بزرگ اربعین به برکت خون شهدا برگزار می‌شودسفر کاروان‌های اربعینی ترکیه و جمهوری آذربایجان به عراق با همراهی جنبش نُجَباء + تصاویر

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: همه در پی رساندن تپه نورالشهدای شهرکرد به جایگاه واقعی خود هستند که تلاش‌های بسیاری در این جهت شد که البته کارهای بسیاری باید شود، یکی از کارها گسترش فضای تپه‌ نورالشهدا است که نیاز به زیرساخت‌ها است که باید مطالبه شود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد