Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ- روستای گراب دیشموک با 203 خانوار و جمعیتی افزون بر 700 نفر در دو کیلومتری از مرکز شهر دیشموک واقع است این روستا با توجه به مهاجرپذیر بودن هر ساله تعداد زیادی خانوار به این روستا اضافه می‌شود.

این روستا علاوه بر رشد طبیعی جمعیت روستا بخاطر مهاجرپذیر بودن که لحظه به لحظه به جمعیت آن افزوده می‌شود از سال 1375 تا کنون برق روستای گراب با همان یک ترانسفورماتور تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای گراب از آنجایی که تبدیل به یک شهرک صنعتی گردیده و بسیاری کارگاههای بلوک‌زنی، خدماتی، ‎تعمیرمکانیکی  در این روستا فعالیت دارند اما متاسفانه این روستا با این ظرفیت فقط با یک ترانسفور ماتور با ضعف ولتاژ برقی همراه است.

امید جعفری دهیار روستای گراب گفت: با این هجمه کاری متاسفانه در این روستا افت ولتاژ وجود دارد و با نوسان برق همراه است که بسیاری از لوازم برقی این روستا هر ماهه دچار سوختگی می‌شوند.

وی گفت: از سال 92 تا کنون در خصوص رفع چنین مشکلاتی دو بار تامین اعتبار شده است اما این تامین اعتبار بیهوده بوده و کاری نشده است.

روح الله از اهالی این روستا هم گفت: متاسفانه مشکلات برقی این روستا آن قدر زیاد است که مسوولان هم می‌دانند اما کاری نمی‌کنند کابل‌ها تا به حال چندین بار توسط خودروهای عبوری قطع شده‌اند و به وسایل برقی ما آسیب رسانده شده است.


وی گفت: این قضیه را بارها از چند سال پیش پیگیری کرده‌ایم اما نتیجه‌ای نگرفتیم و این مشکلات همچنان در روستای گراب ادامه دارد.

حاتم تارک از دیگر شهروندان گرابی گفت: کنتورهای برق ما در کوچه‌های بالایی نصب شده مجبور شدیم بیش از 200 متر سیم خریداری کنیم تا برق به خانه‌هایمان بیاوریم این سیم برق‌ها هر ساله بر اثر پوسیدن از بین می‌روند.

به گزارش فارس از دیشموک؛ مردم روستای گراب با توجه به اینکه دارای مشکلات برق از قبیل پایه‌های برق در وسط خیابان، کابلهای آویزان زیادی بر یک پایه‌ برق، کابلهای عبوری از روی ساختمان‌های همسایه، افت ولتاژ برق هستند از اداره برق شهرستان کهگیلویه خواستار رفع این مشکلات هستند.

 

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا شهرک صنعتی فیلم برق روستای گراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه