Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش نهاده های کشاورزی جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت دارای مدرک کارشناسی کشاورزی دارای روابط عمومی بالا و فن بیان حداقل سه سال سابقه ی کار مرتبط با فروش به صورت مویرگی دارای روحیه ی خلاق و کار تیمی امکان سفر و ماموریت به سایر شهرستانها حقوق وزارت کار پورسانت فروش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09123968148 واتساپ 09123968148 ایمیل mortezaganjkhanloo123@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارمند فروش با حقوق ثابت، پورسانت، بیمه در فروشگاه های زنجیره ای هفت استخدام صندوق دار، فروشنده، انباردار در فروشگاه لباس استخدام مهندس عمران از تهران جهت مدیریت پروژه در جزیره قشم استخدام دستیار دندانپزشک در کلینیک تخصصی دندانپزشکی خیام در تبریز استخدام سرپرست فروش و بازاریاب حضوری مناطق با پورسانت و هزینه ایاب و ذهاب

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ۵ واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آنها خودداری کرده است.

به گزارش مشرق، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «به این نتیجه رسیده‌ایم که ۵ واحد (یگان) نظامی اسرائیل در کرانه باختری مرتکب نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما در حال گفتگو با دولت اسرائیل در مورد این موضوع هستیم و همه تخلفات قبل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی) رخ داده است.

او مدعی شد: اسرائیل اقدامات اصلاحی را در مورد ۴ واحد (یگان) انجام داد. با یک واحد رایزنی‌های مداوم با اسرائیلی‌ها انجام می‌شود و تصمیم آمریکا پس از تکمیل مذاکرات انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه