Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:37:44 GMT

نجات لنج پاکستانی با ۲۴ خدمه توسط ۲ ناخدای ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۸۲۸۶

نجات لنج پاکستانی با ۲۴ خدمه توسط ۲ ناخدای ایرانی

به گزارش ایرنا، ابراهیم میرزایی دوشنبه شب درگفت وگو با افزود: این لنج با کنترل و ناجی اداره بندر شهرستان جاسک تماس گرفت و درخواست کمک کرده بود.

وی ادامه داد: رییس ستاد مدیریت بحران جاسک و اداره بندر شهرستان با توجه به نزدیکی بخش لیردف با لنج صیادی پاکستانی موضوع را به بخشداری و شورای بخش اطلاع دادند تا نسبت به نجات لنج و ۲۴ خدمه آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ناخدا اسماعیل جهادروا و ناخدا اسحاق جهادروا از روستای بیاهی با وجود وزش باد و تلاطم دریا که مخاطره آمیز است برای نجات لنج گرفتار پاکستانی عازم دریا شدند و آن را در حدود ۱۲ تا ۱۵ مایلی ساحل پیدا کرده و به ساحل آوردند.

رییس شورای بخش لیردف افزود: حدود ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه این لنج که موتور آن خراب شده و گرفتار باد و طوفان حاره‌ای شده بود به اسکله بیاهی رسید و پهلو داده شد.

میرزایی خاطر نشان کرد: خدمه لنج در این ۱۰ روز بدون آب و غذا مانده بودند که پیش‌بینی لازم برای رفع این مساله به عمل آمد.

وی عنوان کرد: این افراد تا زمان تعمیر موتور لنج مهمان بخش لیردف شهرستان جاسک هستند و پس از آن عازم کشور خود خواهند شد.

بخش لیردف با ۱۰۰ کیلومتر نوار ساحلی، ۲۲ هزار نفر جمعیت در شرق شهرستان جاسک واقع شده و شهرستان جاسک در فاصله ۳۲۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور بندر جاسک لنج پاکستانی نجات ناخدای ایرانی اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور شهرستان جاسک بخش لیردف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی (فیلم) لحظه بلعیده‌شدن خودروها در سیل تسوج (فیلم) تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا