Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با جهانبخش سلطانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سیدمجید پوراحمدی در این دیدار که در صندوق اعتباری هنر انجام شد، درباره برنامه‌های خود در خصوص تدوین سیاست های نوین حمایتی این صندوق با هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گفت.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تجلیل از چندین دهه فعالیت ارزشمند این بازیگر پیشکسوت گفت: پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر جز مهمترین سرمایه های اجتماعی هستند و باید نقش مشورتی بیشتری در ترسیم نقشه راه ساختارهای فرهنگی کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از فعالان فرهنگی و هنری تأسیس شده است و ما مصمم هستیم در دوره جدید فعالیت صندوق با هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور نقشه راه را ترسیم و خدمات حمایتی را گسترش دهیم. از این رو جلسات مستمر با هنرمندان و صنوف تخصصی درراستای تبادل دیدگاه و بهره گیری از تجربیات خبرگان حوزه های مختلف فرهنگی و هنری کشور برنامه ریزی شده است.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر خدمت به جامعه فرهنگ و هنر کشور را فرصتی مغتنم دانست و گفت: نگاه ما در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی، خودکفایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه بخش ها و ساماندهی زیرساخت های اقتصاد فرهنگ و هنر با همراهی تمامی فعالان این عرصه است.

در این دیدار جهانبخش سلطانی نیز ضمن قدردانی از تلاش های مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به ارائه مشکلات موجود در این عرصه، وضعیت هنرمندان پیشکسوت و لزوم رسیدگی به آنها پرداخت و گفت: توجه به دغدغه ها و حل مشکلات معیشتی هنرمندان بسیار ضروری است. بسیار خرسندم که اراده ای برای حل مشکلات آنها وجود دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطیفی: به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت تمایل دارم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین لطیفی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده شناخته شده با تأکید بر اینکه فیلم سازی در ارتباط با بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری باید با پرهیز از هرگونه شعارزدگی باشد منتها مسئله زیرساخت است که با تشکیل کمیته‌های ویژه در این زمینه توسط هیئت دولت صورت می‌گیرد.

وی افزود: اگر قرار باشد که وزارت مسکن، آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، وزارت برنامه و بودجه، وزارت صنایع و در نهایت وزارت فرهنگ وارد این عرصه بشود، قطعا باید زیرساخت درست داشته باشیم؛ بنابراین اگر من فیلمساز قرار است تبلیغ جوانی جمعیت کنم باید زیرساخت درست باشد.

لطیفی با تأکید براینکه فرهنگ جوانی جمعیت برایش با ارزش و مهم است و خودش هم از مفاهیم فرزندآوری و ازدواج لذت می‌برد، گفت: مفاهیم لذت بخش فرزندآوری، زندگی مشترک و عشق ورزیدن در کنار هم، از همه جدا نبودن و آرامش در عرصه خانواده همه مفاهیمی است که می‌تواند در قالب‌های هنری بگنجد و زیبا باشد. اینکه در فیلم‌ها نشان دهیم که چند بچه در یک منزل هستند و بازی می‌کنند، کار زیبایی است منتها باید برایش قصه خوب نوشت.

وی با اشاره به اینکه خودش سه فرزند دارد، گفت: بحث فرزندآوری را باید عمیق‌تر نگاه کنیم، در تمامی وزارتخانه‌ها کارگروه تشکیل شود و همت عالی برای چنین فرهنگ سازی صورت بگیرد. لطیفی در پاسخ به این سوال که اگر مشکل قصه نباشد تمایل به ساخت فیلم در عرصه خانواده و جوانی جمعیت دارد یا خیر، گفت: بله حتما من دوست دارم فرزندآوری را ترویج کنم منتها فرزندپروری دهه بیست، سی، چهل و پنجاه که در خانه‌های هشتی دار بچه‌ها با هم بزرگ می‌شدند، اینها الگو‌های خوبی برای لذت بخشی خانواده و فرزندپروری هستند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم
  • لطیفی: به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت تمایل دارم
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • عکس| عکس صمیمانه رهبر انقلاب با قهرمانان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد