Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت. فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: از امروز بعدازظهر تا روز شنبه استان‌های ساحلی دریای خزر همچنین استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی را خواهند داشت.   وی ادامه داد: در نوار شمالی کشور شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود و طی این مدت دریای خزر هم مواج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در نواحی غربی دریای خزر و نیز مناطق ساحلی و دور از ساحل استان گیلان و غرب مازندران بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود.   این کارشناس هواشناسی اذعان داشت: در جنوب کشور هم با ادامه فعالیت سامانه چرخند حاره‌ای شاهین امروز دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس علاوه بر اینکه افزایش ارتفاع موج را خواهند داشت، رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های خیلی شدید را هم در نواحی فراساحلی خواهند داشت.
وی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز در تهران آسمان صاف خواهد بود که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد. بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد بیست و هفت درجه سانتیگراد خواهد بود. اما در روز‌های پایانی هفته هوای تهران خنک‌تر خواهد شد.   بیشتر بخوانید: بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر انتهای پیام/ برچسب ها: تهران شهرداری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری کرونا دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در نیمه غربی، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور، رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز بارش‌ در استان‌های خوزستان، کهگیلویه ‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، و خراسان جنوبی شدت خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟ | ورود سامانه جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها