Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عرب زبان از توقف یکباره پروازها میان مراکش و رژیم صهیونیستی و تعلیق خدمات کنسولی میان آنها خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت، به نظر می‌رسد روابط میان مراکش و رژیم صهیونیستی در حال سرد شدن است تا جایی که پروازها میان آنها متوقف شده و خدمات کنسولی آغاز نشده است.

القدس العربی نوشت که روزنامه دیجیتال ۳۶۰ مراکش نخستین رسانه‌ای بود که به متوقف شدن پروازها میان اسرائیل و رباط اشاره کرد؛ روزنامه‌ای که به نزدیک بودن به تصمیم گیرندگان در مراکش مشهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القدس العربی همچنین به نقل از منابع آگاه گزارش داد که پروازها از ۲۶ ژوئیه آغاز و در ششم سپتامبر متوقف شدند.

این منابع گفتند: طرف اسرائیلی از آغاز پروازها طی ماه آتی میلادی خبر داده است؛ اما هیچ نشانه واقعی در این باره وجود ندارد و روزنامه مراکشی مذکور عدم امکان رزرو آنلاین پروازها از اسرائیل به مقصد مراکش و بالعکس را تأیید می‌کند.

طبق گفته این منابع؛ دفتر دیپلماتیک مراکش در تل‌آویو در اعطای روادید به اسرائیلی‌ها، از جمله یهودیان مغربی سختگیری می‌کند.

القدس العربی همچنین با اشاره به سردی در روابط میان دو طرف نوشت که گفته شد ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد؛ اما این اتفاق رخ نداد. همچنین اعلام شد که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مراکش سفر می‌کند؛ اما این سفر هم انجام نشد.

این رسانه همچنین اعلام کرد که علی‌رغم این تحولات ناگهانی اما مقامات دو طرف هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده‌اند و همین مساله نشان از سردی روابط میان آنها دارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تل آویو جنگ رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی اسرائیلی ها اسرائیل القدس العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بلا نسبت!

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

گفتم: اسب‌های درشکه وقتی به سربالایی می‌رسند و توان حرکت ندارند و در همان حال، شلاق درشکه‌چی هم بر پشتشان فرود می‌آید، از سر عصبانیت همدیگر را گاز می‌گیرند!

گفت: بیشترین عصبانیت آنها از افشای ماهیت پلیدشان است که همه مظلوم‌نمایی‌های چند قرن گذشته را بر باد داده و چهره واقعی این جرثومه‌های فساد و تباهی را به همه مردم دنیا نشان داده است.

گفتم: چه کسی باور می‌کرد «‌دروغ هولوکاست» برملا شود، پرده از جنایات صهیونیست‌ها برداشته شود و مردم در سراسر دنیا و حتی در آمریکا و اروپا علیه جنایات این فرقه خبیث به خیابان‌ها بریزند و محو رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند؟

گفت: حالا سردمداران رژیم صهیونیستی علیه یکدیگر چه می‌گویند؟!

گفتم: خودشان هم نمی‌دانند! دور از جان و بلانسبت همه حیوانات‌... می‌گویند خر و گاو با هم دعوایشان شده بود، الاغ روی دیوار نوشت؛ گاو خر است!

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: در اسرائیل هم دانشگاهیان معترض هستند
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق کرد 
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل