Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:49:52 GMT

نیازمند بالابر آتش‌نشانی هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۸۵۶۴

نیازمند بالابر آتش‌نشانی هستیم

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین گفت: برای عملیات‌های امدادی و اطفای حریق در ساختمان‌های با بیش از دو طبقه که اکنون ساخت آن در این شهر روند افزایشی دارد نیازمند بالابر آتش نشانی هستیم.

به گزارش ایمنا، قاسم نیک گفتار اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۲۷ میلیارد ریال برای تقویت تجهیزات و خرید ماشین آلات حوزه آتش نشانی شهرداری اسفراین هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانی شهرداری اسفراین اکنون دارای هشت خودرو سنگین و نیمه سنگین امدادی و اطفای حریق و ۲۹ نیروی آتش نشان است و در سال گذشته نیز با خرید تجهیزات نظیر خودروی سنگین با تجهیزات کامل آتش نشانی، ست‌های کپسول اکسیژن و تشک نجات تجهیزات این حوزه برای آمادگی و خدمت بهتر به مردم در بحران‌ها ارتقا یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین خاطرنشان کرد: در حوزه نیروی انسانی نیز پنج نیروی جدید و تازه نفس به نیروهای آتش نشانی شهرداری پیوستند که در چابکی و خدمات دهی این حوزه مؤثر است.

نیک گفتار گفت: با وجود اقدامات انجام شده، به روز رسانی ماشین آلات فرسوده، کمبود فضای پارکینگ آتش نشانی و خرید بالابر آتش نشانی از نیازهای این بخش است.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای خرید بالابر آتش نشانی ۲۰ میلیارد ریال است که البته می‌توان با تجهیز یکی از ماشین‌های آتش نشانی به بالابر با تأمین هفت میلیارد ریال اعتبار آن را تجهیز کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین تصریح کرد: برای کمک به خرید بالابر آتش نشانی، پیگیری از طریق فرمانداری شهرستان در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودتر برای تأمین اعتبار مورد نیاز اقدام شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 526818

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اطفا حریق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بالابر آتش نشانی شهرداری اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد