Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@11:56:07 GMT

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خشمگین شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۸۶۴۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خشمگین شد

درگیری میان عرب‌های اراضی اشغالی خشم نفتالی بنت را هم برانگیخت. نخست وزیر رژیم صهیونیستی از "دولت در دولت" گفته و تاکید کرده که "این مشکل ابعاد وحشتناکی به خود گرفته است". دولت اسرائیل قصد دارد با تمام قوا با این مشکل مقابله کند.

به گزارش برنا، دویچه وله گزارش داد، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته وضعیت در میان عرب‌های اسرائیل "خط قرمز را رد کرده است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته او خشونت میان اعراب اسرائیل سالهاست که مورد توجه کافی قرار نگرفته و به حاشیه رانده شده است.

از آغاز سال جاری میلادی حدود ۱۰۰ عرب اسرائیلی کشته شده‌اند که اغلب آنها در درگیری میان باندهای مختلف جانشان را از دست داده‌اند. این امر به گفته نخست‌وزیر اسرائیل باعث به وجود آمدن "دولت در دولت" شده است.

بنا بر آخرین تصمیم کابینه اسرائیل از این پس در مبارزه با سلاح‌های غیرقانونی ارتش و نیروهای امنیتی اسرائیل نیز مداخله خواهند کرد. نخست‌وزیر اسرائیل گفته این تصمیم از هم‌اکنون اجرا خواهد شد.

نفتالی بنت به اعراب اسرائیل اطمینان داد که دولت قصد محافظت از آنها را دارد. او مدعی شده: «شهروندان عرب باید بفهمند که نیروهای امنیتی اسرائیل دشمن نیستند بلکه راه‌حل هستند.»

هم‌زمان نخست‌وزیر اسرائیل از نمایندگان عرب پارلمان اسرائیل و نیز از جامعه اعراب اسرائیل خواسته تا آنها نیز علیه خشونت وارد عمل شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی خشونت نیروهای امنیتی دولت جامعه رژیم صهیونستی نفتالی بنت نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد