Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@17:17:32 GMT

دو ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا/عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۸۶۷۰

دو ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی‌های خود از نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا رونمایی کرد که نام مهدی طارمی و علی قلی زاده دوباره در بین این اسامی به چشم می‌خورد.

طارمی هفته گذشته توانست با اختلاف به بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا لقب بگیرد. او در این هفته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول گلی زیبا با ضربه سر به ثمر رساند و توانست دروازه تیم قدرتمند یورگن کلوپ را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی البته در مسابقه لیگ پرتغال مقابل پاکوش دی فریرا نمایش متوسطی داشت و آمار ۴ شوت و دقت پاس ۷۸ درصدی را به ثبت رساند.

علی قلی زاده نیز در این هفته در لیگ بلژیک نمایش خیره کننده ای داشت و توانست در دیدار مقابل کورتریک در ۴۳ دقیقه بازی یک گل بزند و روی گل دیگر تیمش تاثیرگذار باشد.

مهمترین رقیب طارمی و قلی زاده در این هفته، «سون هئونگ مین»، ستاره کره‌ای تاتنهام است که در این هفته نمایش خوبی از خود به ثبت رساند. او در دیدار حساس تاتنهام مقابل استون ویلا روی هر ۲ گل اسپرز موثر بود. سون در دیدار اروپایی این تیم نیز مقابل نماینده اسلوونی یک پاس گل داد تا به ستاره تیمش در این هفته نام گیرد.

البته می‌توان به درخشش «یاسور یاخشیبوئف» نیز در این هفته اشاره کرد. او در تیم «شریف» مولداوی مقابل رئال مادرید یک شاهکار خلق کرد و توانست اولین گل تیمش مقابل کهکشانی‌ها را به ثمر رساند.

اسامی دیگر نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا به شرح زیر است: (برای رای دادن به اینجا کلیک کنید)

یاسور یاخشیبوئف (شریف – ازبکستان)

هوانگ هی چان (ولورهمپتون – کره جنوبی)

مانا ایوابوچی (آرسنال – ژاپن – بانوان)

سام کِر (چلسی – استرالیا – بانوان)

عدی دباغ ( آروکا پرتغال – فلسطین)

سون هئونگ مین (تاتنهام – کره جنوبی)

مهدی طارمی (پورتو – ایران)

میراندا نیلد (کریستیانساند – تایلند – بانوان)

یوی هاسگاوا (وستهام – ژاپن – بانوان)

علی قلی زاده (شارلروا – ایران)

بیشتر بخوانید: مربی اسبق استقلال در آستانه اخراج

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی علی قلی زاده لژیونر فوتبال مهدی طارمی بهترین لژیونر هفته قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد