Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی اسپانیا در آستانه تقابل با ایتالیا می گوید شاگردانش انگیزه زیادی برای تقابل با قهرمان یورو دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی یوفا، تیم ملی اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا باید مقابل ایتالیا، میزبان مسابقات و همچنین مدافع عنوان قهرمانی یورو قرار بگیرد. این دیدار فرصت خوبی برای لاروخا است تا انتقام شکست مقابل ایتالیا در نیمه نهایی یورو را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفتگو با سایت یوفا در مورد این تقابل صحبت کرده است. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

تقابل مجدد با ایتالیا در یک نیمه نهایی دیگر

حتی قبل از یورو هم تقابل با ایتالیا در خاک این کشور و در مرحله پایانی لیگ ملت ها برایمان جذاب بود. این تورنمنتی است که دوست داریم فاتح آن شویم و به طرز عجیبی باید مقابل مدافع عنوان قهرمانی یورو در خاک این کشور بازی کنیم. بازی جذابی خواهد بود. خیلی خوب است که بتوانیم ببینیم توانایی انجام چه عملکردی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی یورو مقابل هوادارانش داریم. به هیچ انگیزه ای بیش از این نیاز ندارید. نمی توانم برای این مسابقه صبر کنم. بدون شک سبک فوتبال ایتالیا یکی از بهترین سبک های فوتبال است و مطمئنم دیدن تقابل دو تیم مقابل هم بسیار جذاب خواهد بود.

فلسفه مربیگری

اگر مجبور باشم تنها سه کلمه برای چیزی که کادر فنی برای اسپانیا به دنبالش است بگویم، اولین کلمه "حمله" است. دومین کلمه "فشار" است و سومین کلمه "جاه طلبی" است. مهمترین کلمه حمله است. چرا؟ وقتی عقب می نشینیم، اولین چیزی که دنبال دیدنش هستیم این است که رقبیب در حمله چه توانایی دارد. هر بازیکنی این توانایی را خواهد داشت که دفاع کند اما نوع مدافعین میانی، هافبک ها و مدافعان کناری ما باید تهاجمی باشد. باید تکنیک خوبی داشته باشد چرا که می خواهیم از عقب بازی سازی کنیم و به بهترین شکل ممکن توپ را به مهاجمان برسانیم. در مورد فشار آوردن باید بگویم ما به شکلی مشخص حمله می کنیم. اگر بتوانیم فضاهایی مشخص در زمین را پر کنیم، وقتی توپ را از دست می دهیم، این توانایی را داریم که به حریف فشار بیاوریم و این همان کاری است که می کنیم. سومین کلمه هم جاه طلبی است. با شنیدن این کلمه پیش خود فکر می کنید. این چیزی است که هر تیم ملی دارد. نه وقتی از جاه طلبی حرف می زنیم یعنی در هر بازی به یک شکل باشیم و برایمان اهمیت نداشته باشد با چه حریفی بازی می کنیم. بدون توجه به نتیجه حمله کنیم. اگر سه بر صفر جلو هستیم، نباید عقب بنشینیم و دفاع کنیم. باید در همه مسابقات به یک شکل دفاع و حمله کنیم.

ریسک پذیری

همیشه تلاش می کنیم به بازیکنان و به خصوص مهاجمان مان بگوییم به این موضوع به عنوان تلاش برای گلزنی نگاه کنند و نه گرفتن تصمیم درست یا غلط. فوتبال بازی اشتباه ها است. بازیکنان تلاش می کنند اشتباه نکنند اما باید به اشتباه کردن و تلاش مجدد عادت کنند. باید تلاش کنید و اهمیتی ندارد که در نهایت اشتباه کنید. اشتباه کردن بخشی از ورزش در سطح بالا است. 

 پایبندی به اصول مربیگری

وقتی صحبت از این می شود که دوست دارم تیمم چطور بازی کند، شک چندانی ندارم زیرا معتقدم روش بازی تیمم بهترین راه برای رسیدن به موفقیت است. این طور نیست که بخواهم روی صحبت هایم پا فشاری کنم تا خوب به نظر برسم. نه  بر این باورم که با مالکیت بیشتر توپ می توانیم بهتر به حریف حمله کنیم و این ما را به پیروزی نزدیک تر می کند. متاسفانه همیشه این اتفاق نمی افتد و خیلی اوقات می توانید با انجام سبک های دیگر فوتبال هم پیروز شوید اما این سبک از فوتبال را می شناسم و دوست دارم و از آن استفاده می کنم. از وقتی مربی تیم دوم بارسلونا بودم از این روش استفاده می کردم. همیشه دوست دارم آن را بهتر کنم تا تاثیرگزارتر باشد اما هسته آن نمی تواند تغییر کند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جاه طلبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی