Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:31:51 GMT

طعنه سنگین ستاره مغضوب کومان به سرمربی هلندی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۹۵۸۴

طعنه سنگین ستاره مغضوب کومان به سرمربی هلندی

میرالم پیانیچ، ستاره سابق بارسا که به صورت قرضی در بشیکتاش بازی می کند، به رونالد کومان طعنه زد.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت میرالم پیانیچ بعد از انتقال به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به یکی از ارکان خط هافبک این تیم تبدیل شود اما در فصل 21-2020 رونالد کومان هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان داد و ستاره بوسنیایی در اکثریت قریب به اتفاق بازی های فصل پیش بلوگرانا نیمکت‌نشین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نیمکت نشینی های پیانیچ نهایتاً باعث شد او در تابستان به شکل قرضی بارسلونا را ترک کرده و راهی بشیکتاش ترکیه شود. اما تیم کاتالانی این روزها شرایط دشواری را تجربه می‌کند و همین موضوع باعث شده که پیانیچ به رونالد کومان طعنه بزند. پیانیچ گفت: " بارسلونا روزهای سختی را پشت سر می گذارد. نتایج آنطور که هواداران می خواهند پیش نمی رود و این باعث فشار بر بازیکنان می شود. شاید یک رهبر خوب لازم باشد تا تیم روی پای خود بازگردد. بارسلونا به گذشته باز خواهد گشت، اما مدتی طول می کشد. بارسا همیشه یکی از چهار یا پنج باشگاه بزرگ جهان بوده است و آنها به روزهای گذشته باز خواهند گشت."

 

پیانیچ در ادامه گفت: "من نمی توانم به شرایطی که سال گذشته با آن روبرو شدم عادت کنم. می دانستم که این اوضاع را نمی خواهم. من یک بازیکن هستم. عاشق بازی فوتبال هستم، این چیزی است که من را خوشحال می کند. من همیشه می خواستم برای بارسا بازی کنم اما انتظار نداشتم اوضاع اینقدر پیچیده شود.

 

 

 

 

نکته ای وجود داشت که من کمتر بازی می کردم، همه چیز پیچیده می شد و وقتی بازی می کردم خوب بودن از نظر جسمی و روحی دشوار بود، زیرا اعتماد به نفس من را از بین می رفت و هیچ ارتباطی با کومان نداشتم. این بسیار عجیب بود زیرا مربی کسی است که می گوید چه کسی بازی می کند و چه کسی بازی نمی کند، اما روش های متفاوتی برای انجام کارها وجود دارد. من بازیکنی هستم که می توانم همه چیز را بپذیرم اما همیشه دوست دارم به صورت رو در رو به من بگویند. نه انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و من 15 ساله بودم. "

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا میرالم پیانیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا میرالم پیانیچ رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات