Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۸ مشهد گفت: برای دهه پایانی ماه صفر برنامه های ویژه‌ ای در پایانه مسافربری شهر مشهد و خیابان امام رضا(ع) تدارک دیده ایم که با محوریت ایستگاه استقبال از زائر در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری دهه پایانی صفر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، حسین عبدالله زاده با بیان این مطلب، اظهار کرد: در دهه پایانی صفر همه ساله بیشترین مسافر از طریق پایانه مسافربری مشهد وارد این شهر می‌شود و به همین خاطر برنامه ‌های ویژه ای برای زائران تدارک دیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به محض ورود زائران به شهر مشهد یکی از روحانیون آگاه وارد اتوبوس شده و ضمن ارائه احکام، ذکر توسلی به حضرت رضا(ع)می شود.

شهردار منطقه ۸ مشهد تصریح کرد: برای زائران سالمند نیز که وارد پایانه مسافری می‌شوند صندلی‌های چرخدار تدارک دیده شده که این عزیزان را تا ناوگان حمل‌ونقل عمومی هدایت می‌کند؛ همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانستیم ایستگاه پایش سلامت مسافران را تشکیل دهیم‌ که از مسافران تب سنجی صورت گیرد و درصورت بالا بودن تب از آن‌ها تست سریع کرونا گرفته می‌شود.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: در پایانه مسافربری ایستگاه استقبال از زائران که با پذیرایی همراه است برای عزیزان زائر تدارک دیده شده و همچنین در سطح خیابان امام رضا(ع) نیز ایستگاه هایی با همکاری هیئات مذهبی مشهد برپا شده که در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایستگاه استقبال از زائر پایانه مسافربری تدارک دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری