Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ایستگاه مرکزی استقبال از زائران با محوریت سلامت در عرصه میدان شهدا در حال برگزاری است و تا روز شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ستاد خبری دهه پایانی صفر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، مسعود قصابی با بیان این مطلب، اظهار کرد: به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی مشهد، ایستگاه های استقبال از زائران در ۸ مبادی ورودی شهر برپا شده و ایستگاه مرکزی واقع در عرصه میدان شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پایگاه مرکزی در میدان شهدا سعی شده است تا خدمات مختلفی در جهت رفاه حال زائرین امام رضا(ع) ارائه شود.

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری با بیان اینکه امسال نیز همچون سال گذشته خدمات این مرکز با محوریت سلامت و بهداشت ارائه می‌شود، عنوان کرد: در سال جاری با هدف خدمات سلامت اقدام به توزیع ماسک، غربالگری و پخش نذورات بسته بندی طبق پروتکل‌های بهداشتی شده است.

قصابی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ادامه داد: غرفه رادیو زیارت در عرصه میدان شهدا، فضای محیطی را به خوبی تشریح می‌کند و همچنین سایر برنامه‌های فرهنگی مانند نمایش‌های آیینی و خیابانی با موضوع متناسب با ایام و گروه سرود در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر این که در برپایی این ایستگاه‌ها از ظرفیت مشارکت مردمی و حضور تشکل‌ها استفاده شده است، بیان کرد: همچنین در طراحی غرفه‌ها سعی شده است تا جذابیت خاصی وجود داشته باشد و در کنار خدمات رفاهی، بحث نمای بصری نیز حفظ شود.

به گفته قصابی مرکز اسکان نیز برای اولین بار در عرصه میدان شهدا تدارک دیده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقبال از زائر عرصه میدان شهدا عرصه میدان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد