Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه یک تحقیق مستقل، از برگ دیگری از حقایق تاریک کلیسای کاتولیک در رابطه با کودک آزاری که این بار مربوط به کشور فرانسه است؛ رونمایی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، نتیجه تحقیق انجام شده درباب فساد اخلاقی در کیلسیاهای کاتولیک فرانسه حاکی از آن است که ظرف ۷۰ سال گذشته، حدود ۲۱۶ هزار کودک قربانی سوء استفاده جنسی متولیان این کلیساها شده اند حال آنکه در این بازه زمانی که از سال ۱۹۵۰ آغاز می شود؛ دست کم سه هزار کودک آزار در این اماکن مشغول به کار بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این نخستین بار نیست که کلیسای کاتولیک درگیر چنین رسوایی هایی می شود و داستان هایی از این دست در ۲۰ سال گذشته به دفعات نقل شده است.

تحقیق انجام گرفته حاصل ارزیابی های کمیسیون مستقلی است که اواخر ۲۰۱۸ شکل گرفت و هدف آن اعتمادسازی برای کلیسا از راه شفاف سازی پیرامون عملکرد آن بود.

این در حالی است که کلیسای کاتولیک حتی در سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ هم نسبت به رسوایی هایی که گاه و بیگاه علنی می شد؛ بی تفاوت بود.

از دیگر رسوایی های اخیر کلیسای کاتولیک که کانادا هم در آن دخیل است؛ افشای مرگ صدها کودک بومی این کشور در مدارس شبانه روزی وابسته به کلسیا و پیدا شدن گورهای دسته جمعی این کودکان است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کلیسا فرانسه کودک آزاری کاتولیک کانادا کلیسای کاتولیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا

تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076626 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟