Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:40:58 GMT

خلبان واحدی: ارتش و سپاه همگی سرباز ولایت هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۱۱۹

خلبان واحدی: ارتش و سپاه همگی سرباز ولایت هستیم

 امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب در محضر کلنل که در کتابخانه مرکزی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران، در خصوص تحولات اخیر در مرز‌های مشترک ایران با کشور‌های همسایه، اظهار کرد: دکترین نیرو‌های مسلح ما دفاعی است و هیچ چشم‌داشتی به کشور‌های دیگر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر اقدام و کاری که انجام می‌دهیم برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کاری به کشور‌های دیگر نداریم.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: به دشمنان اعلام می‌کنیم که سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور دارای آمادگی ۱۰۰ درصد هستند.

وی تصریح کرد: نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز آماده‌تر از هر روز است و منتظر فرمان فرماندهی معظم کل قواست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ارتش و سپاه دو برادر هستند که هدف مشترکی دارند و آن هم رساندن پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن است. هیچ اختلافی میان ارتش و سپاه نیست و روز به روز همبستگی ما بیشتر می‌شود؛ چراکه همگی سرباز ولایت هستیم.

وی با اشاره به چاپ کتاب در «محضر کلنل» توسط نشر ستاره‌ها، خاطرنشان کرد: کاری که سپاه امام رضا (ع) توسط نشر ستاره‌ها انجام داده و یکی از قهرمانان ارتش را در قالب کتاب به مردم معرفی کرده کار بزرگی است که ما نیز باید مانند آن را انجام دهیم./ باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: ارتش و سپاه فرمانده نیروی هوایی ارتش خلبان واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی