Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش اورژانس جراحی زنان و زایمان بیمارستان «جمهوری» یمن واقع در صنعا پایتخت این کشور که از ۲۵ سال پیش متوقف شده بود با کمک جمهوری اسلامی ایران بازسازی و راه اندازی شد.

به گزارش برنا، پایگاه خبری «صنعا ۲۴» امروز (سه شنبه) از افتتاح بخش اورژانس جراحی زنان و زایمان بیمارستان جمهوری یمن با حضور «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن خبر داد و اضافه کرد که این بخش از بیمارستان به دلیل فرسودگی از ۲۵ سال قبل از کار افتاده بود که با حمایت سفیر ایران بازسازی و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حسن ایرلو» سفیر ایران در یمن در مراسم افتتاحیه این بخش از بیمارستان جمهوری یمن با بیان اینکه ایران در تلاش است تا کمک‌های پزشکی و بشردوستانه را به مردم یمن برساند، افزود: ترمیم بیمارستان جمهوری صنعا به درخواست «دکتر طه المتوکل» وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن و در چارچوب همکاری‌ها بین دو کشور دوست که در همه زمینه‌ها ادامه خواهد یافت، انجام شد.  

«علی حجاف» معاون وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن نیز با تقدیر از رهبر و مردم ایران گفت: این بیمارستان با کمک جمهوری اسلامی ایران در شرایطی آماده ارائه خدمات درمانی به مردم یمن شد که کشور ما در محاصره قرار دارد و بیماران یمنی از نبود امکانات درمانی رنج می‌برند.  

همچنین دکتر «مطهر مرشد» رئیس بیمارستان آموزشی جمهوری صنعا از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران برای ترمیم بخش اصلی این بیمارستان تشکر کرد و گفت: در شرایطی که یمن طی هفت سال گذشته مورد تجاوز و محاصره قرار گرفته، این مرکز درمانی به تجهیزات پیشرفته با استانداردهای بین المللی مجهز شده است و  این یک دستاورد بی‌نظیر است.  

در پایان این مراسم،  سفارت ایران در صنعا از مدیران و مسئولان بیمارستان آموزشی جمهوری و تعدادی از مهندسان و کارگران دست اندرکار این پروژه، تجلیل کرد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جراحی زایمان یمن جمهوری اسلامی ایران بیمارستان ایران وزیر بهداشت معاون وزیر دولت مردم ایران جمهوری اسلامی اسلامی ایران تجاوز ایران یمن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند