Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:30:54 GMT

آزادسازی ۷ هکتار از اراضی ملی دماوند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۱۶۹

آزادسازی ۷ هکتار از اراضی ملی دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: عصر امروز یکشنبه نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان دماوند در پلاک‌ ۲ و ۳ فرعی از ۱۰ اصلی موسوم به مهرآباد با حکم دادستانی رفع تصرف شده است که ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۷ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جزئیات قلع و قمع ۳۸ فقره ساز و ساز غیرمجاز در پلاک مهرآباد، گفت: پلاک‌های ذکر شده از بهترین و مرغوب‌ترین پلاک‌های زمین در شهرستان دماوند به ویژه در شرق استان تهران است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران از همکاری یگان حفاظت اراضی و حوزه املاک و حقوقی اداره کل، نیروهای انتظامی، دادستانی نهایت تشکر و قدردانی کرد.

محبت‌خواه تاکید داشت: در برخورد با متجاوزین به بیت المال هیچ خط قرمزی نداریم و صیانت از انفال به مدد حرکتی منسجم و گروهی در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران محقق شده است.

کد خبر 5320565

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی شهرستان دماوند اداره کل راه و شهرسازی استان تهران رفع تصرف از اراضی ملی صادرات غیرنفتی قیمت دلار قیمت جهانی نفت شاخص کل بورس افزايش شاخص بورس اوپک پلاس نفت خام گمرک ایران قیمت جهانی طلا قیمت گاز ذوب اهن اصفهان اقتصاد انگلستان طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار وزارت نیرو استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: طرح جهش تولید در دیمزارهای استان از کشت در ۳۰ هزار هکتار به ۶۰ هزار هکتار در استان رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسین برزگر امروز در حاشیه همایش جهش تولید در دیمزارها، اظهار داشت: تولید گندم به عنوان گسترده‌‍ترین‌ساز و کار اقتصادی بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به مشارکت 40 هزار کشاورز در تولید گندم در استان، عنوان کرد: 10 هزار ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، 12 هزار تن نهاده‌های کود شیمیایی و بیش از  15 هزار تن بذر در تولید گندم در استان استفاده می‌شود که باعث شده گسترده ترین فعالیت‌های بخش کشاورزی استان را شامل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دنیا بیش از 60 درصد غذای تولیدی خود را از طریق آب سبز و آب باران کشت می‌کنند، ادامه داد: این مسئله در کشور حدود 20 درصد است.

برزگر با بیان اینکه در برنامه الگوی کشت، جهش تولید در دیمزارها با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از سال گذشته در استان شروع شد، افزود: امسال دومین سال جهش تولید در دیمزارها در استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه سطح کشت از 30 هزار هکتار به 60 هزار هکتار در سال جاری در جهش تولید در دیمزارها رسید، خاطرنشان کرد: خدمات فنی و مهندسی باعث مشارکت بخش کشاورزی و کشاورزان در این طرح شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اضافه شدن 65 دستگاه کشاورزی به ناوگان ماشین‌آلات کشاورزی استان، اظهار کرد: تنوع بذری غلات دیم و تخفیفات بیمه‌ای از دیگر ثمرات این طرح در استان بود.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه