Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، صحبت های عجیبی را در رابطه با مائوریسیو پوچتینو مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط فصل گذشته بود که مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شد و جای توماس توخل را در این تیم گرفت. تیم فرانسوی اما نتوانست فصل گذشته را به خوبی به پایان برساند و نهایتاً در فتح لیگ قهرمانان اروپا و حتی لیگ یک فرانسه ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر در فصل جاری نیز انتقاداتی نسبت به عملکرد تیم مائوریسیو پوچتینو مطرح شده است که این مسئله بعد از شکست ابتدای هفته پاری‌سن ژرمن مقابل رن در لیگ یک فرانسه به اوج خود رسید. در همین راستا اکنون ستاره سابق تیم ملی ایتالیا صحبت های قابل تامل و عجیبی را در رابطه با سرمربی آرژانتینی مطرح کرده است.

 

 

 

 

آنتونیو کاسانو در این باره گفت: " پوچتینو عمر کوتاهی در پاری‌سن ژرمن خواهد داشت چرا که من چیزهای بدی در مورد او شنیده ام. او مردی فوق العاده است اما به عنوان یک مربی حتی یک دقیقه هم کارهای تاکتیکی انجام نداده است. او درباره نحوه بازی و تاکتیک خود از بازیکنان مشاوره می‌گیرد و این باور نکردنی است. او هرگز قهرمان های فوتبال را تمرین نداده و حالا در مدیریت بزرگان مشکل پیدا کرده است. آنچه من می‌دانم این است که با ادامه این روند او زمان کمی خواهد داشت. از طرفی باید حواس‌مان به زیدان هم باشد."

پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو تیم ملی ایتالیا آنتونیو کاسانو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن تیم ملی ایتالیا آنتونیو کاسانو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا روایت کرده است، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901809

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)