Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:30:39 GMT

بسته‌های خبری نیروی انتظامی استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۲۱۰

بسته‌های خبری نیروی انتظامی استان یزد

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی یزد به دیگر نقاط کشور را داردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی کامیون "هوو" حامل این محموله را در محور "کرمان-یزد" مشاهده و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در بازرسی از کامیون ۳۵۰ کیلو تریاک کشف و ۲ قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شهرهای شمالی را داشتند دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

سردار بهدانی فرد در خاتمه یادآورشد: موادمخدر و اعتیاد، بلای خانمان سوزی است که بنیان خانواده ها را متلاشی می کند و ناجا به طور مستمر با باندهای بزرگ وارد کننده موادمخدر مبارزه می کند.

***

فرمانده انتظامی استان طی پیامی رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است؛ گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون آنها می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

روزهای پایانی ماه صفر و فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) و فرزند گرانقدرش امام رضا(ع) زمین و زمان را داغدار و سیاه پوش است.

سعادت، تکامل و رستگاری بشر امروزی که از نابسامانی‌ها و مشکلات عدیده رنج می‌برد جز آشنایی با پیام وحی و دوستی با اهل بیت علیهم السلام، یعنی قرآن و عترت که بشارت‌دهنده کلام حق بوده‌اند، تحقق پیدا نمی‌کند.

اینجانب فرا رسیدن آخرین روزهای ماه صفر، یادمان رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی(ص) آغاز مظلومیت اهل بیت علیهم السلام و شهادت سبط نبی اکرم سردار بی یار و غریب مدینه حضرت امام حسن مجتبی(ع) و عالم آل محمد سلطان علی ابن موسی الرضا(ع) افتخار ایرانیان و حج الفقرا را به محضر مقدس امام زمان(عج) و همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

***

فرمانده انتظامی استان در راستای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه به شهروندان هشدار داد تا مورد سوء استفاده سارقان قرار نگیرند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در این خصوص گفت: شهروندان می بایست در راستای پیشگیری از سوء استفاده سودجویان و سارقان و پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه، خودروی خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوییچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان همچنین باید از گذاشتن افراد ناتوان و کودکان به تنهایی در خودروی روشن خودداری کنند و تا جایی که ممکن است در منطقه های پررفت و آمد و روشن توقف کنند.
رئیس پلیس استان یزد افزود: هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی خودرو از قفل بودن درب ها اطمینان حاصل کنید.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مراقب باشید هنگام تصادف یا نزاعی که احتمال می رود ساختگی باشد خودروی خود را رها نکنید.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: هرگز کلیدهای خود را در خودرو بدون سرنشین رها نکنید حتی زمانی که یک کار بسیار فوری دارید و همیشه درب ها را قفل کنید و شیشه ها را کاملا بالا بکشید.

وی ادامه داد: قبل ازسوار شدن و حرکت، خودرو را مورد بررسی قراردهید و اطمینان حاصل کنید که کسی پلاک های آن را باز نکرده باشد.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از راکبان موتورسیکلت خواست تا قبل از خرید موتورسیکلت، از طریق مرکز رایانه آگاهی از اصالت موتورسیکلت اطمینان حاصل کنند و فروشندگان نیز موتورسیکلت خود را قبل از فروش برای آزمایش در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

***
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجنماعی درهفته گذشته ۳۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "منوچهر نصیری" اظهار داشت: به دنبال شکایاتی از سوی چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت های آنها در محله های مختلف شهرستان یزد، مأموران پلیس موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند ۳۰ دستگاه را در مناطق مختلف کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه کشف موتورسیکلت های مسروقه بعضا به صورت بلاصاحب بوده گفت: تلاش در جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان از همشهریان عزیز خواست هشدارهای پلیس در جهت پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

***
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از دستگیری ۲۲ سارق با کشف ۳۰ فقره سرقت در اجرای طرح های مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ"محمدحسن حسینی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام جزئیات این خبر گفت: دراجرای طرح های مبارزه با سرقت، و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی موضوع کشف سرقت ها با جدیت در دستور کار ماموران پلیس شهرستان ابرکوه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند افزود: ماموران پلیس شهرستان با هماهنگی دستگاه قضا طی چندین عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: در اجرای این طرح و با تلاش ماموران ۲۲ سارق دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

حسینی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا امنیت و آسایش افراد جامعه به خطر بیافتد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***
فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی-ترافیکی خبر داد و گفت: در این طرح ۵ سارق، ۲ خرده فروش و معتاد دستگیر و ۳۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شد .

سرگرد "حبیب عباسی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران انتظامی "بهاباد " با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به درخواست های مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی-ترافیکی را در بیست روز در منطقه اجرا کردند.

وی افزود: با اجرای این طرح و طی چند عملیات پلیسی ۵ سارق دستگیر که در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب ۵ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی در ادامه بیان داشت در این طرح تعداد ۲ معتاد و خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر و مقدار بیش از یک کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه در این طرح ۳۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: انتظام بخشی به عبور و مرور برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی و افزایش ایمنی تردد از اولویت های مهم مأموریتی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی است.

***
 جانشین انتظامی شهرستان خاتم از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علیرضا صادقی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان خاتم طرح دستگیری و برخورد با سارقان اماکن خصوصی در دستور کارآگاهان پلیس خاتم قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات فنی و بررسی های دقیق ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات از پیش طراحی شده و دقیق با هماهنگی مقام قضائی، متهمان را دستگیر کردند.

صادقی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات فنی در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما با ارائه سوابق و مستندات به ۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان خاتم در پایان با بیان اینکه تحقیقات پلیس و اقدامات لازم در خصوص کشف سایر سرقت ها ادامه دارد گفت: سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

***

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری سارق موتورسیکلت خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعیدزینلی" در تشریح این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی یگان امداد ، حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: ماموران پس از تعقیب و مراقبت در نهایت موفق به توقیف موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شدند.
سرهنگ زینلی در پایان از عموم شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه ناهنجاری، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰اطلاع تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها یزد انتظامی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی کشفیات یزد انتظامی کشفیات فرمانده انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی استان انتظامی استان یزد ماموران پلیس دستور کار بهدانی فرد اجرای طرح فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام