Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:26:36 GMT

روند صدور گذرنامه در افغانستان از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۲۱۵

روند صدور گذرنامه در افغانستان از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، «عالم گل حقانی» سرپرست اداره گذرنامه افغانستان امروز سه‌شنبه از آغاز روند توزیع گذرنامه در کابل و سایر ولایت‌ها خبر داد.

به گفته حقانی، گذرنامه‌های بیست و پنج هزار نفر از اتباع افغانستان آماده توزیع است.

«سعید خوستی» رئیس بخش مطبوعات وزارت امور داخلی افغانستان نیز گفت که از تمام کارمندان زن اداره گذرنامه خواسته شده که به مشاغل خود برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوستی همچنین افزود که امارت اسلامی (نامی که طالبان برای حکومت خود برگزیده) تصمیم گرفته است تا در حال حاضر گذرنامه‌ها را با عنوان فعلی «جمهوری اسلامی افغانستان» توزیع کند.

گفته می‌شود که در دو ماه اخیر، ۱۷۰ هزار نفر به صورت آنلاین درخواست اخذ گذرنامه را ثبت و به این اداره فرستاده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که به اندازه کافی کتابچه پاسپورت در این اداره موجود است و تا هشت ماه آینده ضرورت به چاپ گذرنامه‌های جدید نیست.

کد خبر 5320566 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان طالبان افغانستان گذرنامه ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی افغانستان فلسطین سوریه ترکیه روسیه ایران لبنان داعش عربستان سعودی فرانسه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی گفت: تلاش ما بر این است که منویات رهبری در امر جهش تولید با مشارکت مردم را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تأسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل ابلاغ کردیم.

وی توضیح داد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تأیید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تأیید در اداره کل فراورده‌های سنتی، مکمل و طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضاً تا حدود ۶ ماه به طول می‌انجامید

رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

کد خبر 6089451 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا