Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@16:18:06 GMT

احتمال ۳ جلسه محرومیت در انتظار سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۲۵۲

احتمال ۳ جلسه محرومیت در انتظار سردار آزمون

سردار آزمون ممکن است به دلیل اخراج در دیدار برابر سوچی ۳ بازی از همراهی تیمش محروم شود.

به گزارش قدس آنلاین، ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس نوشت:

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر سوچی به دلیل خطا بر روی دروازه بان با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

اکنون کمیته انضباطی فدراسون فوتبال روسیه اعلام کرده است درباره این صحنه تشکیل جلسه خواهد داد و از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرده است تا در این جلسه حضور داشته باشد تا درباره اتفاقات این صحنه و بازی صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته شده که ممکن است سردار آزمون ۳ جلسه از همراهی تیمش محروم شود و تصمیم نهایی درباره میزبان محرومیت مهاجم ایرانی بعد از این جلسه گرفته خواهد شد.

زنیت در حال حاضر بالاتر از دینامومسکو در صدر جدول رده بندی لیگ فوتبال روسیه قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون روسیه سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟