Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:10:45 GMT

واکنش نماینده خاش به طرح انتقال آب از دریای عمان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۳۶۸

واکنش نماینده خاش به طرح انتقال آب از دریای عمان

اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: « تصویب انتقال آب از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، در کمیسیون عمران مجلس می‌تواند گامی مهم در راستای بهبود بحران بی‌آبی در این استان‌ها باشد.‎»

وی در این توئیت خود از هشتگ های مهار بحران بی آبی شرق کشور،‎ انتقال آب دریای عمان به ‎سیستان و بلوچستان و خراسان بزرگ استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه خود طرح آبرسانی از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان را بررسی کرده و آن را به تصویب رساند.

بر اساس این طرح آبرسانی از دریای عمان به شهرهای استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و برخی شهرهای شمالی صورت خواهد گرفت./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: دریای عمان طرح انتقال آب نماینده خاش سیستان و بلوچستان دریای عمان دریای عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند