Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در این بازدید رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خواسته اهالی روستاهای یادشده الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری بود که قرار شد از طریق مراحل قانونی نسبت به حل آن اقدام شود.

نیکزاد همچنین از اهالی۶۰ خانواری ساکن حاشیه سد وشمگیر که به روستای وحدت شهرستان آق قلا جابجا شدند، بازدید کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب گلستان گفت: برای جابجایی و اسکان اهالی این ۶۰ خانواری که در وضعیت نامناسب زندگی می کردند، پارسال این اداره کل در قالب طرح ساخت مسکن محرومان ،چهار هکتار زمین در جوار روستای وحدت تهیه و برای ساخت هر واحد کمک بلاعوض ۴۰۰ میلیون ریال و وام ارزان قیمت ۴۰۰ میلیون ریال انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد حسینی به خبرنگار ایرنا افزود: در بازدید رییس بنیاد مسکن کشور برای تکمیل خانه های این اهالی به هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال وام چهار درصدی با پرداخت ۲۰ ساله انجام خواهد شد تا هرچه سریعتر در خانه های خود مستقر شوند.

به گفته وی پیش بینی می شود بهره برداری از این خانه ها که در مرحله نصب درب و پنجره و گچ کاری است طی ۲ ماه آینده به پایان برسد.

گفته می شود اهالی ۶۰ خانواری که برای جابجایی آنها اقدام شده توسط بنیاد مسکن استان گلستان از قوم سیستانی هستند.

شماری از مدیران کل نهادهای بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان و مسوولان محلی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در این بازدید همراهی کردند.

نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب حوالی ظهر امروز از طریق زمینی از استان خراسان شمالی وارد استان گلستان شد.

برچسب‌ها استان گلستان ترکمن بنياد مسكن انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان ترکمن بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان گلستان ترکمن بنياد مسكن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»

ایسنا/یزد سرکارگر یزدی که به دلیل وقوع یک حادثه در زندان به سر می‌بُرد با مهربانی اهالی پویش «دوشنبه‌های رهایی» از زندان آزاد شد.

پویش «دوشنبه‌های رهایی» نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار می‌شود و براساس آن هر دوشنبه، یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند.

در همین راستا نیز همزمان با هفته اول اردیبهشت ماه، نمایشگاهی از عکس گروهی این پویش در یزد برپا شد که ماحصل آن اختصاص مبلغ جمع آوری شده از این نمایشگاه برای آزادی یک زندانی دیگر بود.

«سعید حی» مسئول برگزاری این پویش با حضور در ستاد دیه استان یزد ضمن بررسی پرونده آقا رضا سرکارگر بتن‌ریز یزدی که به دلیل وقوع حادثه کارگاهی و عجز در پرداخت مبلغ دیه در بند زندان گرفتار شده بود، مبلغ ۶۵ میلیون تومان را جهت آزادی این زندانی غیرعمد اهدا کرد.

وی در این رابطه گفت: بازدیدکنندگان نمایشکاه عکس گروهی «دوشنبه‌های رهایی» طی چهار روز برپایی این نمایشگاه در مجموع مبلغ ۴۰ میلیون تومان و همین طور دکتر «حاجب مرتاض» پزشک سرشناس یزدی نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مبلغ ۲۵ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی اهدا کرده بود که در مجموع مبلغ ۶۵ میلیون تومان جهت آزادی این مددجو اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان