Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،نخستین مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کار‌های گردشگری پایدار هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

هادی ابراهیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز، کمک به راه اندازی کسب و کار‌های حوزه گردشگری و کارآفرینان این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی افزود: این مرکز در زمینه دریافت تسهیلات، نظارت بر واحد‌ها و بررسی طرح‌های حوزه گردشگری به متقاضیان راه اندازی کسب و کار‌ها در حوزه گردشگری کمک می‌کند.
او: هفت مرکز شتاب دهنده در حوزه‌های مختلف شغلی در هرمزگان فعالیت می‌کنند که این واحد نخستین مرکز در حوزه گردشگری است.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم گفت: حوزه گردشگری امروزه یکی از بخش‌های با گردش مالی بسیار بالا در جهان است به طوری که با شیوع کرونا بیش از چهار هزار میلیارد دلار از گردش مالی این بخش کاهش یافت که نشان از گستردگی این بخش دارد.

شهریار احمدبیگی افزود: هرمزگان با وجود بنادر و جزایر بسیار مهم یکی از استان‌های با ظرفیت بالای گردشگری کشور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: این مرکز می‌تواند ایده‌های خلاقانه کسب و کار‌های حوزه گردشگری و حتی صنایع دستی را عملیاتی کند.

سهراب بناوند افزود: این مرکز، فضا و تجهیزات مناسب برای آموزش راهنمایان گردشگری، تورگردان ها، بلد‌های محلی و شغل‌های مرتبط در این زمینه را دارد که تلاش می‌شود از ظرفیت این مرکز استفاده شود.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۲۰ نفر در بخش گردشگری و ۴۰۰ نفر در بخش صنایع دستی آموزش دیده اند و ۶۵ موافقت اصولی برای راه اندازی کسب و کار‌های حوزه گردشگری صادر شده است.

مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کار‌های گردشگری پایدار در بندرعباس با سرمایه حدود ۸۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده است که می‌تواند تجهیزات و فضای آموزشی در اختیار کسب و کار‌های حوزه گردشگری قرار دهد.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری و صنایع دستی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کسب و کار های حوزه گردشگری راه اندازی شتاب دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد