Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسیر محمد العارضه یکی از قهرمانان فرار از زندان جلبوع در اعتراض به شرایط سخت و دشوار حبس در سلول انفرادی و مجازات‌های سنگین اعمال شده از سوی سازمان زندان‌های صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.

 کریم عجوه وکیل سازمان مذکور اشاره کرد که مسؤولان اداره زندان عسقلان جمعه گذشته یک جلسه دادگاهی داخلی برای اسیر العارضه برگزار کردند و مجازات‌های بیشتر و سنگین‌تری بر او اعمال کردند؛ هرچند که او در یک سلول انفرادی کثیف و بدون تهویه محبوس هست و دوربین‌های مداربسته هم در آن نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجوه تاکید کرد که العارضه در حالی در سلول انفرادی حبس شده که حتی امکانات اولیه همچون بالشت برای خواب هم در اختیار او قرار داده نشده و کسی حق ملاقات با او را ندارد و از رفتن به محوطه‌های زندان برای هواخوری هم محروم شده است.

اسیر العارضه چند روز پیش به وکیل خود گفته بود که شرایط محل بازداشتش بسیار نامناسب است و به سبب وجود دوربین مداربسته روزهاست که حتی حمام هم نکرده است.

این اسیر فلسطینی گفته تا زمان پایان دادن به این مجازات‌های سخت و سنگین به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.

اسیر محمد العارضه یکی از شش اسیر فلسطینی است که ششم سپتامبر گذشته موفق به فرار از زندان امنیتی جلبوع شدند.

این شش اسیر فراری در نهایت دو هفته پس از فرار مجددا به بازداشت رژیم صهیونیستی درآمدند.

رژیم صهیونیستی این شش اسیر را پس از بازداشت مجدد مورد محاکمه قرار داد و هر کدام از آن‌ها را به یک زندان منتقل کرده است.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان