Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق از توطئه آمریکا، انگلیس، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی علیه الحشد الشعبی خبر داد.

شبکه خبری المیادین به نقل از الخزعلی گزارش داد، آمریکا، انگلیس، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در پی انحلال سازمان الحشد الشعبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان دیدار با شیوخ و عشایر «الرمیثه» در استان «المثنی» تأکید کرد که صدها میلیون دلار برای تضعیف جبهه‌ای خرج شده است که مسئول دفاع از الحشد الشعبی است.

این مسئول عراقی با بیان اینکه انحلال الحشد الشعبی، فاجعه است، خاطر نشان کرد، این سازمان با فتوای مرجعیت شکل گرفت و مرجعیت نیز هنوز وجود دارد.

در همین ارتباط، «هادی العامربی» رئیس ائتلاف الفتح و دبیر کل سازمان بدر عراق اخیرا تاکید کرد که الحشد الشعبی برای ماندن تاسیس شده و هرگز منحل یا ادغام در چیز دیگری نمی‌شود.

العامری تصریح کرد:  الحشد الشعبی برای بقا و ماندن آمده است و هیچ طرحی را برای انحلال یا ادغام آن را نمی‌پذیریم؛ بلکه ما در ائتلاف الفتح برای مسلح شدن ارتش و نهاد امنیتی مبارزه خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی قیس الخزعلی رژیم صهیونیستی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی