Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فلورنتینو پرس امروز با اظهارنظری در خصوص کیلیان امباپه در رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی جنجال‌ساز شد. رئیس باشگاه رئال مادرید در مواجهه با خبرنگاران که از او درباره موضوع به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پرسیدند، اظهارنظری کرد که روزنامه «ال‌دیبیت» اینگونه صحبت‌های او را منعکس کرده است؛ «در ماه ژانویه خبری در خصوص امباپه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم در تاریخ اول ژانویه وضعیت انتقال کیلیان امباپه به طور کامل حل شود».

در ادامه «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه با پرس تماس می‌گیرد تا ماجرا را جویا شود که رئیس باشگاه رئال مادرید اینگونه پاسخ می‌دهد؛ «حرف‌های من در مورد امباپه اشتباه برداشت شده است، تنها چیزی که من گفتم این بود که با احترامی زیاد برای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که رابطه خوبی با هم داریم، ما باید تا سال آینده منتظر بمانیم تا بتوانیم خبری در این زمینه داشته باشیم».

باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد. رئالی‌ها که در آخرین تلاش خود پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی به PSG دادند، در ماه ژانویه می‌توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش‌قرارداد امضا کنند تا او را در تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

امباپه اخیراً در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» سکوتش را شکست و گفت: «مردم می‌گفتند که ۶ یا ۷ بار پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادم را رد کرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم با لئوناردو (مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن) حرف بزنم که هیچ‌یک از اینها صحت ندارد. درخواست جدایی کردم چون از همان زمانی که حاضر به تمدید قراردادم نشدم، می‌خواستم که باشگاه رقمی را برای فروشم تعیین کند تا با آن بتواند یک جانشین باکیفیت بخرد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فلورنتینو پرس رئال مادرید پاری سن ژرمن رئال مادرید فلورنتینو پرس کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت

 زین الدین زیدان پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا پیام جالبی را خطاب به این تیم منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

    خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد: "اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون (دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم