Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت ایام آخر ماه صفر که مصادف با رحلت حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و شهادت امام رضا (علیه السلام) است ویژه برنامه‌های مختلف به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

فیلم‌های سینمایی تنهاترین سردار سه شنبه ۱۳ مهرماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (علیه السلام) و ولایت عشق پنجشنبه ۱۵ مهر ماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (علیه السلام) ساعت هشت صبح از این شبکه پخش می‌شود

ویژه برنامه آستان مهربانی یکی دیگر از برنامه‌های این شبکه است که به صورت زنده از مشهد مقدس هرروز ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح به روی آنتن می‌رود، لازم به ذکراست این ویژه برنامه با اجرای سید رضا نواب و کارشناسی حجت الاسلام حسینی قمی تقدیم نگاه بینندگان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای سه شنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۵ مهرماه پخش سخنرانی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه و ویژه برنامه زنده از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ساعت ۱۵ یکی دیگر از برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

بنابراین گزارش، محفل انس با قرآن کریم هر روز به صورت زنده از مشهد مقدس ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود. که در روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه این محفل از مزار شهید حججی به صورت ویژه پخش خواهد شد.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ مهرماه مراسم خطبه خوانی شهادت امام رضا علیه السلام به صورت زنده از مشهد مقدس در ساعت ۱۸ و ۳۰ پخش می‌شود و پخش زنده دعای کمیل در روز پنجشنبه حوالی ساعت ۲۰ از مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن همزمان با سه روز آخر ماه صفر است.

همچنین هر شب به صورت زنده ویژه برنامه‌های؛ "آستان مهربانی" ساعت ۲۳ از مشهد مقدس و "روبراه" ساعت ۲۴ از کربلای معلی از شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام پخش خواهد شد.

کد خبر 5320138

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد مقدس قرآن کریم شهید محسن حججی شبکه قرآن و معارف سیما حضرت عبدالعظیم حسنی کربلای معلی قرآن خبرگزاری مهر قرآن کریم قران ماه صفر اربعین 1400 شیعه پیامبر اکرم ص علامه حسن زاده آملی لبنان امام موسی صدر فعالیت های قرآنی معرفی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی شبکه قرآن و معارف سیما شهادت امام رضا مشهد مقدس صورت زنده ویژه برنامه علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد