Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس خاکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای تشکیل اردوی تیم ملی جوانان ۳۰ بازیکن منتخب از استان‌ها دعوت و پس از پایان مرحله دوم این تعداد به ۱۷ نفر و با شروع مرحله سوم در شهرستان آمل از ۱۴ نفر دعوت شد که یک بازیکن به دلایل موجهی شرایط حضور در این مرحله را نداشت.

وی ادامه داد، خوشبختانه از حدود ۹ ماه قبل بازیکنان پیش از حضور در اردوهای تیم ملی زیر نظر مربیان استان‌ها تمرینات نسبتاً خوبی داشتند و همزمان با شروع این تمرینات تیم ملی، تلاش خواهد شد تا بازیکنان به هماهنگی تاکتیکی و فنی تیمی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان با بیان اینکه همواره برای رسیدن به بهترین نتیجه و کسب سکو تلاش خواهیم کرد، ادامه داد، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در دوره‌های قبلی مقام قهرمانی را کسب کرده و دارای تجربه خوبی دربازی‌های پارآسیایی است.

برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با قهرمان جام حذفی ایران

سرپرست تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران، از برگزاری یک بازی دوستانه در جریان برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی در آمل خبر داد و گفت، با هماهنگی‌های انجام شده و موافقت کادر فنی، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان با تیم لیگ برتری شهروند آمل که در سال گذشته قهرمان مسابقات حذفی کشور شده، بازی خواهند کرد.

عباسعلی واحدی در گفت وگوبا خبرنگار مهر افزود: تا پیش از اعزام تیم ملی به بازی‌های پارآسیایی در آذرماه، حداقل دو مرحله اردوی آماده سازی نیز برگزار خواهد شد.

ایران دراندیشه کسب سومین قهرمانی پارآسیایی جوانان

مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران هم درحاشیه این اردو، از کشورهای چین، ژاپن به عنوان جدی ترین حریفان ایران دربازی‌های پارآسیایی بحرین یاد کرد و گفت، جدای از اینکه ایران در سه دوره قبلی این رقابت‌ها دو مقام قهرمانی کسب کرده، اما همیشه تیم‌های شرق آسیا حریفان جدی برای بازیکنان ما بودند و امیدواریم که دراین دوره نیز بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

حسن پالار افزود: بازیکنان جوان وبا انگیزه‌ای را در اردو داریم و خوشبختانه این بازیکنان انگیزه‌های بالایی برای ثابت کردن توانایی‌های خودشان به کادر فنی و قرارگرفتن در ترکیب نهایی و اعزام به بازی‌های پارآسیایی هستند.

وی ادامه داد، اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم وبا توجه به اینکه بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کمتری در مسابقات دارند، نیاز هست که بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای آنها برگزار شود.

چهارمین دوره بازی‌های بازی‌های بسکتبال با ویلچر جوانان پارآسیایی روزهای ۱۲ تا ۱۹ آذرماه در کشور بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان ایران درحالی روز ۱۰ آذرماه راهی کشور بحرین می‌شود که قهرمانی دو دوره قبلی این رقابت‌ها را در کارنامه دارد.

کد خبر 5320693

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال با ویلچر آمل ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گرگان عزاداری 28 صفر سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا طوفان رحلت پیامبر اکرم ص تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ویلچر جوانان ایران بازی های پارآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند