Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیاوش مسلمی در پیام تبریک به مناسبت درخشش کشتی گیران استان در مسابقات جهانی نروژ آورده است: پیروزی غرور آفرین و افتخار آمیز کشتی گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد جهانی نروژ نشانی از غیرت و جوانمردی این پهلوان‌های عزیز است که بار دیگر عزم راسخ ملت بزرگ ایران را در آوردگاه جهانی به رخ دنیا کشیدند و جهانیان مبهوت قدرت ایمان و اراده آنها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: قهرمانان کشتی، اسطوره اخلاق هستند که توانستند، با توکل بر خدای متعال، اقتدا به اول پهلوان عالم امیرالمومنین علی (علیه السلام) و با تلاش‌های مستمر، جهانیان را متحیر منش پهلوانی خود کنند و با شاد کردن دل یک ملت و تزریق پیام ایستادگی، روحیه امید و نشاط به جامعه، پرچم عزت ایران اسلامی را برفراز بلندترین قله‌های غیرت و مردانگی به اهتزاز دربیاورند.

در این پیام تصریح شده است: درخشش پهلوانان جوان مازندرانی بر تارک میادین بین المللی نمایانگر آن است که هرجا به جوانان غیور و با ایمان اعتماد شد، پیروزی‌های بزرگ و مقتدرانه ای نصیب ملت و کشور عزیزمان شده و عزت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورده است.

اینجانب صمیمانه به مردم عزیز ایران، مردم پهلوان پرور مازندران و به ویژه مردم قهرمان پرور جویبار، پایتخت کشتی جهان، پیروزی مقتدرانه و مدال طلای حسن یزدانی، کامران قاسم پور و قهرمانی امیر حسین زارع کشتی گیر دلاور شهر هزار سنگر آمل و همچنین دیگر مدال آوران مازندرانی را در مسابقات جهانی کشتی آزاد تبریک عرض کرده و ازخدای متعال تداوم موفقیت‌های جوانان با اخلاص کشتی گیر را در تمامی عرصه‌های بین المللی خواستارم.

کد خبر 5320706

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران کشتی آزاد ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گرگان عزاداری 28 صفر سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا طوفان رحلت پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری