Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف رسانه ملی و شبکه استانی دنا، در ارتقاء فرهنگ عمومی مردم تأثیرگذار بوده است، گفت: رسانه نقش مؤثری در پیشگیری از جرائم دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی این استان به همراه برخی از مسئولان ارشد انتظامی استان در دیدار با دکتر  "امیر رئوف" مدیرکل صدا و سیما و برخی از معاونان وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و همچنین امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، گفت: ان شاءالله که همه ما رهروان راستین ائمه اطهار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعامل و همکاری صدا و سیما با نیروی انتظامی علاوه بر هفته ناجا در طول سال در حد کمال وجود دارد و تلفیقی از قدرت سخت و قدرت نرم هست که می تواند امنیت پایدار و احساس امنیت را در سطح جامعه ایجاد کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان؛ از تعامل خوب و سازنده شبکه استانی دنا با نیروی انتظامی ابراز خرسندی کرد و گفت: نتیجه این تعامل سازنده، آموزش شهروندان، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم در استان بوده است.

مصطفایی تصریح کرد: رسانه ابزاری بسیار موثر در آموزش، هوشیاری جامعه و بستر مناسب در راستای کاهش جرائم است و نقش موثری در تسهیل ارتباط بین پلیس و مردم دارد.

وی بیان داشت: به رغم این که برخی رسانه در تلاشند موضوعات را وارونه جلوه دهند، اما به استناد آمار و ارقام استان کهگیلویه و بویراحمد از امنیت بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی استان به در پیش رو بودن هفته ناجا و شعار (پلیس هوشمند، امنیت پایدار) اشاره کرد و گفت: شعار هفته ناجا امسال برگرفته از واقعیت‌های امروز مجموعه نیروی انتظامی است و ما خوشبختانه امروز در عرصه‌های مختلف از جمله تجهیزات و امکانات نوین کشف علمی جرائم و حوزه کارکنان از هوشمندی لازم برخورداریم و درصدد هستیم که با هوشمندی کامل، امنیتی که شایسته مردم هست را به صورت پایدار ایجاد کنیم که در این راستا نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها به ویژه صدا و سیما هستیم.

مصطفایی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای افزایش مشارکت های مردمی در تامین امنیتی پایدار، در بستر رویکردی جامعه محور، تعامل با سازمان‌های دیگر را در رأس برنامه های خود قرار داده و از ظرفیت های گوناگون آنها در ارتقاء امنیت استفاده خواهد کرد و اجازه قدرت نمایی به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در  این دیدار ضمن تبریک پیشاپیش هفته ناجا با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه امنیت آن جامعه محقق می‌شود و پیشرفت های امروز استان مدیون تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی است.

وی افزود: فرهنگ سازی و تامین امنیت رسالت مشترک نیروی انتظامی و رسانه ملی است و رسانه ملی وظیفه خود می داند که با همه دستگاه ها تعامل داشته باشد که خوشبختانه نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی است که موثرترین تعاملات را با آن داشته‌ایم.

رئوف تصریح کرد: تعامل و همکاری سازنده صدا و سیما و نیروی انتظامی می‌تواند نقش بسیار مهم و موثری در حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد و شرایط زندگی بهتر و سالم‌تر را برای جامعه فراهم کند.

وی به آثار بسیار خوب همکاری های رسانه ملی و نیروی انتظامی در فرهنگ سازی و تامین امنیت اجتماعی، بر تعامل و همکاری های مشترک این دو نهاد تاکید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد صلابت در مقابل مخلان امنیت و مایه آرامش برای مردم است، گفت: در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، خود را مکلف به حمایت از مجموعه ناجا می دانیم و در این زمینه تاکنون در بخش های خبر، صدا و سیما برنامه های مطلوبی تولید شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان تاکید کرد: رسانه ملی آمادگی دارد تا با مستند سازی برای طراحی و تولید پیام مناسب، ضمن ارائه چهره‌ای درست از عملکرد نیروی انتظامی، احساس امنیت و آرامش را در لایه‌های مختلف جامعه گسترش دهد و سبب جلب رضایت مردم شود.

رئوف در پایان با بیان اینکه رسانه ابزاری قوی و نقش مهمی در زمینه اطلاع رسانی و روشنگری در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع سبب می‌شود به بسیاری از شبهات فضای مجازی پاسخ داده شود.